Miiickaan

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Mikaela - 8 februari 2011 19:19

Kom hem från skövde nyss, har fått den nya medicinen nu och jag hoppas verkligen den ska fungera. Tänkte övningsköra lite på vägen hem men det kunde jag ju glömma, när jag skulle trycka ner pedalen för att växla så gick det inte.. Blir så himla arg och frustrerad på det här, men nu ska det väl ändå få bli bra? Aja, nog pratat om det. Nu blir det att kolla på halv åtta hos mig &äta något gott. :)

  

Av Mikaela - 8 februari 2011 11:21

Andra projektdagen, sitter här och håller på med delårsredovisningen och det är verkligen inga lätta grejer eftersom vi måste veta hur mycket vi har kvar i varulager och vilken kostnad det ligger på. Nu ångrar vi att vi inte var lite mer ordningsamma med att skriva i exakt allt vi har sålt i pärmen men får hoppas att vi fixar det till slut iallafall. :) Om en timme ska vi åka ner till stan och äta pizza, måste ju fira med något nu under projektveckan. Sen blir det vidare till skövde och få ny medicin, hoppas verkligen att den ska funka nu, håller tummarna! :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards