Miiickaan

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Mikaela - 18 februari 2011 19:10

Har varit en ganska seg dag idag, åkte hem till syrran en sväng förut. Patrik var där och hade med sig tre av valparna, hur söta som helst! Tänk om man hade en hundvalp, då skulle man aldrig behöva känna sig ensam. Nu ska jag fortsätta kolla på några avsnitt av oc och sen blir det nog sängen för min del, trött efter igår. :)

 

Titta var söt hon är, somnade i min famn. :)

     

 

Av Mikaela - 18 februari 2011 16:42

Nu äntligen har första och andra säsongen av oc kommit, så nu vet ni hur jag kommer tillbringa min kväll. :) chips, dipp och oc kan inte bli så mycket bättre!

 

     

Av Mikaela - 18 februari 2011 12:46

Det går aldrig sova i mitt rum, alldeles för ljust. Kom hem vid kvart över fem igår och vaknade redan vid tio så har inte blivit många timmars sömn. Men iallafall, blev en ganska trevlig kväll igår ändå, synd bara att vi inte följde med christian &fredrik på efterfest. Kunde ju faktiskt blivit riktigt trevligt, alltid kul med nya människor. :) Menmen, nu idag blir det väldigt lungt. Jag hoppas att första oc säsongen har kommit för isåfall blir det chips &dipp och kolla på det. Bara ha en riktig mysig hemmakväll för mig själv. :) det är något som kan behövas känner jag.

 

     

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards