Miiickaan

Alla inlägg under april 2010

Av Mikaela - 20 april 2010 15:54

Ligger i sängen med datorn i knät och väntar på mat. Ingen skola idag, har fortfarande ont i halsen och lite feber. En jätte bra sak som verkligen hjälper vid ont i halsen är zyxcitron och finns receptfritt att köpa på ica och andra ställen, jätte bra. Kan inte förstå att någon kan vara på så dåligt humör som melinda, kommer hem och är alldeles idiotisk minst sagt. Sur och säger massa elaka saker när man bara försöker
bry sig. Nej, ska nog sluta med det, tjänar inget till så att. :)

 

     

  

Av Mikaela - 19 april 2010 13:22

Ny vecka igen men måste säga att helgen har varit väldigt bra. :) Igår blev det film med jennifer, rickard och emil. New moon och en skräckfilm, riktigt äcklig men hade som tur var sett den förut. Idag har jag lyckats blivit sjuk igen, så ligger med världens huvudvärk, feber och ont i halsen. Har inte tid med det här! Idag skulle jag ha skaffat praktikplats men så bra gick det. Hur ska det här gå? Fick jobba hemma med turismen så måste försöka göra det också om jag orkar.

  

Av Mikaela - 18 april 2010 12:13

Kvällen igår spenderades inte hemma som tur var. Vid halv sju kom jennifer, emil, stoffe &jonny och hämtade mig och då blev det först en sväng till ica och sen ner till emil för att städa, inte lite att städa från dagen innan. Men när det väl var klart så blev det film &chips. Åkte hem vid halv tolv och då blev det film och sen sova. Dagen idag kommer bli väldigt lugn, behöver plugga lite också. Börjar bli väldigt bråttom med apu, det är om två veckor och jag har ännu inte hittat någon plats att vara på. Men ska göra det imorgon, måste göra det imorgon, så får det bli. :)

  

Av Mikaela - 17 april 2010 16:27

Har precis duschat och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät, skulle egentligen ha duschat för längesen men somnade om i två timmar efter han hade gått hem, säger inga namn. Undra vad som händer ikväll, har inte lust att tillbringa den hemma med mamma &pappa så jag hoppas det händer något. Ska väl sminka mig snart tror jag, behöver även gå ner till ica och köpa tuggummi. Men orkar inte det än, så det får vänta ett tag. Nu ska jag gå ner och sätta mig framför tven en stund. :)

  

Av Mikaela - 17 april 2010 11:03

Vaknade inte ensam idag, måste säga att det är väldigt mysigt att ligga och mysa med någon på morgonen och på natten. :) kanske inte är så ovanligt att det är det, men det var längesen nu. Aja, nog pratat om det. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, igår blev det grilla hemma hos emil &sen kom det massa folk. Trevligt var det. :) Ska snart gå ner och äta frukost och sen får det nog bli en lång dusch och sen fixa mig iordning. Får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. :)

  

Av Mikaela - 16 april 2010 17:37

Nu är hela skolveckan gjord och nu är det äntligen helg. Kom hem tidigt idag mot andra dagar, redan vid två. Gjorde snabbt lite pasta &tog köttfärsåsen från igår, mums. Efter det somnade jag i soffan i en och en halv timme. Nu sitter jag här med datorn i knät som vanligt, ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för ikväll blir det årets första grillning ute hemma hos daniela. =)  ytterst mysigt! Ska försöka ta med kameran och ta några bilder men den verkar inte fungera som den ska, batteriet tar slut efter två bilder så det måste vara något fel på den.  Hoppas på en väldigt mysig och bra kväll med er flickor. :)

 

  

  

Av Mikaela - 15 april 2010 20:26

Kan inte förstå att jag är så trött hela tiden. Sover till och med efter skolan en stund men det hjälper inte något iallafall. Nej, nog pratat om det. Skolan idag kändes en aning seg, att börja vid åtta och sluta tjugo över tre blir en väldigt lång dag. Men nu är iallafall småföretagande provet gjort, skönt &det gick bra. :) Vet inte vad jag ska skriva mer, ikväll ska jag lägga mig extra tidigt för att få sova en timme mer imorgon.

  

Av Mikaela - 13 april 2010 20:24

Har varit hur underbart väder som helst nu i två dagar, kan inte hjälpa att tänka på hur cindy hade älskat att vara ute i det här men måste också förstå att hon inte heller hade orkat gå ut och springa när hon mådde som hon gjorde i slutet. Saknad. <3

Nu tänker jag gotta mig med pizza även om det är vardag och man ska inte äta det så får det vara helt okej för idag. :)  Måste också berätta att nu på två år så är det helt klart med övningsköra till körkortet, var och kollade synen nu eftersom papprena inte hade kommit till den dagen hanledarkursen var. Hemskt att kolla synen när man inte ser så där jätte bra på ena ögat men behövde inga glasögon eller linser när jag kör iallafall. Nu fattas bara att papprena ska skickas in och sen få tillbaka godkännande.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards