Miiickaan

Alla inlägg under april 2010

Av Mikaela - 4 april 2010 16:47

Igår var då festen som jag har varit nervös för hela veckan men det hade man nog rätt i att vara också. Festen gick ju faktiskt bra egentligen var ju då efter att vi stängde festen och alla skulle gå där ifrån som det hemska hände. Man kan ju inte hjälpa att känna sig skyldig eftersom det var vi som hade festen men får väl bara inse att jag inte kunde göra något åt det. Objudna mariestadsbor som bara är ute efter bråk hade verkligen ingenting här att göra men så blir det ju alltid iallafall.  Festen blev lyckad iallafall förutom det sista så får se det så istället. :) Men jag måste erkänna att jag inte är rätt person till att ha fest, är alldeles för orolig av mig. Så det var första och sista gången men man måste ju alltid ha gjort en första innan man vet. :) Vi fick städa till fyra igår och sen tillbaka tidigt idag i säkert tre timmar till. Menmen. :)

 

  

  

Av Mikaela - 2 april 2010 23:16

Kan inte förstå att det är påväg att hända, det overkliga.. Men det är ju så, det kommer vi alla göra nån dag.. Nej, nu ska jag inte vara sån men det är ju så..  Nästa vecka.. :'(
Ska nu snart krypa ner i sängen och sova, kanske kolla på någon film, new moon. Mina ögon kommer se ut som bara den imorgon men tur är det att det försvinner under dagen. Då ska jag minsann ha tankarna på annat håll &ha roligt om det inte går åt fel håll. Men det tänker jag inte låta det göra, då jävlar..

  

Av Mikaela - 2 april 2010 20:20

Hur ska detta gå, är redan hur nervös som helst och inte blir det bättre. Är egentligen livrädd för att göra en sån här sak men det borde ju gå bra. Alla andra som har haft så har det ju faktiskt gått bra. Usch, det känns inte bra i magkänslan men får försöka släppa det på något sätt, kanske spela sims för att lugna nerverna. Jag behöver någon som säger att detta kommer gå bra och inte bara det kan hända och det gör ju ofta det men du kan ju ha tur, hjälper inte alls måste jag säga.  Nu fryser jag också och rädd för ännu mera saker. gaaah, jag blir galen..

  

Av Mikaela - 2 april 2010 11:15

Börjar bli en aning nervös för melinda tycks inte bli av med febern och det börjar bli bråttom.. Snälla snälla bli frisk! Vet inte hur detta kommer gå annars, men håller tummarna. Idag funderar jag på att bara vara hemma, kanske en sväng till ica för att köpa godis och just det måste även besöka ett till ställe som jag inte berättar vilket.  Nej, nu är det dags att äta frukost, kan riktigt höra hur magen kurrar. :)

 

En sak till, om det är någon som har en elak åsikt om mitt utseende, håll det för dig själv då är du snäll för jag vill faktiskt inte veta. Det hjälper varken dig eller mig på något sätt, so just keep it too your self.

  

Av Mikaela - 1 april 2010 12:47

Känner mig inte sådär jätte pigg men tog en alvedon imorse som borde hjälpa. Ska nu snart ta en varm dusch och göra mig iordning lite snabbt, sen tar jag bussen till jennifer, och då ska vi kolla på film &kanske äta något gott. Kommer iallafall hålla mig innanför dörren eftersom jag vill göra allt för att hålla mig någolunda frisk. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards