Miiickaan

Alla inlägg under juni 2010

Av Mikaela - 12 juni 2010 17:20

Ligger i sängen med datorn i knät, tven är på &tända ljus bredvid mig väldigt mysigt. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, grillat mums! Efter det kommer anton hit och lite sådär, sen kanske vi åker hem till emil &jennifer. :)

  

Av Mikaela - 12 juni 2010 14:04

Mår inte så jätte bra direkt, väldigt seg och huvudvärk. Men har duschat och fixat håret iallafall ska väl snart sminka mig lite för sen kommer anton hit. Sen måste jag ner till ica för ska ha en riktig flöt kväll med chips &dipp, ska även köpa gurka och ta med ner till jennifer &dom. Får bli en riktig lugn kväll idag. :)

  

Av Mikaela - 12 juni 2010 11:41

Utkastarna, fira rickard &adam, sen vidare till olstorp! Skriver kortfattat, orkar inte skriva allt. Det var en rolig dag med mycket alkohol! Men vissa stunder kunde man ju ha varit utan men förövrigt har den varit riktigt bra. :)

  

     

Av Mikaela - 10 juni 2010 21:34

Idag har det hänt massor, först skola &redovisa apun och efter det skolavslutning. Åkte ner till veramoda för att hitta en klänning till imorgon, hittade en vit söt som får gå, letade egentligen efter något annat. Sen bussen hem, snabbt äta och sen åkte jag &pappa ut och letade björkris för att sen klä cyklarna, fina blev dom. Efter det gick jag till ica och fixade med lite annat, sen raka vägen till hova för att lämna cykelen hos carro. Där kläde dom cyklarna för fullt och sen övningskörde jag hem. Nu har jag fixat med naglarna, rosorna till imorgon och även hatten tills imorgon, allt verkar vara klart och det känns riktigt skönt.  :)  gaah, imorgon gäller det! Kommer bli en riktigt rolig dag om man lyckas hålla sig på benen vill säga. ;)

  

Av Mikaela - 9 juni 2010 20:00

Sitter med datorn i knät och håller på med power pointen som ska redovisas imorgon, nu börjar den bli klar. Tänk att imorgon är det i sista skoldagen, många börjar ju kvart i tolv men inte vi i handel tvåan och ettan eftersom vi ska redovisa apun. Undra hur många som kommer komma från ettorna, tror inte jag hade gjort det om jag hade gått i ettan. ;) Idag har jag inte gjort mycket alls, kommit hem och la mig i sängen och sov i två timmar, har tänkt åka ner till jennifer &emil en sväng om en stund men känns som om det bara blir senare och senare, ska övningsköra med pappa också. :)

  

Av Mikaela - 8 juni 2010 16:27

Idag är jag inte arg, tvärtemot. Det mesta känns bra, sista dagen på praktiken och pratrik så snäll som han är så fick vi tre hundra, hur bra som helst, behövs pengar  nu när studenten är snart. Idag kanske det blir att åka ner till blekviken med anton &kanske några till, men vädret känns inte så jätte kul så vi kanske hittar på något annat. :) förresten så var jag ute och övningskörde förut och det gick faktiskt riktigt bra måste jag säga, börjar bli mer säker och det känns bra. :)

  

Av Mikaela - 7 juni 2010 21:51

Ända sen jag har kommit hem har jag varit riktigt förbannad och arg på allt &alla. Blir irriterad av minsta lilla, känns som pms men det kan det inte vara för den veckan har varit. ååh, jag är verkligen arg.. Borde köra täcket över huvudet och inte gå upp förens imorgon. Men allt är ju inte negativt, finns faktiskt positiva saker också, en sak som gör mig riktigt glad men som jag inte tänker berätta och en anna sak är att det är sista dagen på praktiken imorgon, inte för att det är kul att sluta där men sen väntas sommarjobb där istället och det är ju roligare att tjäna pengar än vara där gratis om man säger så, det andra pluset är att snart är sommarlov! Men just nu hjälper inte det utan jag är bara arg för ingenting! haha

  

Av Mikaela - 7 juni 2010 17:45

Snart skiter jag i att vara utkastare, det är så få som bryr sig om hur vi ska göra. Känns som om det kommer skita sig alltihop, orkar seriöst inte mer. Farmor visste inte hur man syr stumpeband heller och det gjorde det ju ännu svårare.. Får väl sätta mig med symaskinen själv men det kommer ju gå åt helvete, det vet jag ju redan innan. Någon som vet hur man gör?  Jag får panik snart. ;p

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards