Miiickaan

Alla inlägg under juni 2010

Av Mikaela - 19 juni 2010 15:47

Vaknade vid halv två idag, väldigt sent enligt mig. Nu är klockan snart fyra och det känns som om klockan vore elva på förmiddagen menmen, ska nu snart duscha &göra mig iordning, inte för att jag vet vad som händer ikväll men lika bra att vara klar om det skulle hända något. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät &kollar på bröllopet på tven, man är ju nästan tvungen att kolla lite, men det var nog mest klänningen som jag vill se, visst var den fin men den ser ut alls ut som min klänning kommer att göra. ;) kanske tidigt att veta hur sin egen klänning på bröllopet om flera år kommer att se ut men ändå drömma får man göra. Hoppas det händer något ikväll om inte får det bli chips &film för min del.

  

Av Mikaela - 19 juni 2010 15:14

Hann aldrig skriva något igår men i vilket fall gick jag upp redan vid sex på morgonen och gjorde mig iordning, sen vid åtta åkte vi till skövde. Millan skulle till tandläkarn och jag till, kommer inte på vad det heter men hämta ut skoinlägg. Efter det kikade vi lite i affärer, köpte smink, dagkräm &en bikini. :) Vi åkte också till odensåker för att lämna tillbaka frack &hatt så nu är dom tillbaka. När vi kom hem somnade jag i sängen och sov i två timmar för att sen göra mig iordning och gå ner till farmor &farfar som firade sin 60årsdag som gifta. Smörgåstårta &annat gott. Efter det åkte jag ner till jennifer &dom, hade inte sådär jätte kul men efter ett tag kom fredrik &josef så vi bestämde oss för att åka till harssletappen och köpa chips, sen hem till fredrik &kollade på film. :)  bra film men hostade hela tiden..

  

  

Av Mikaela - 17 juni 2010 12:23

Skulle egentligen ut på sjön med daniela nu på förmiddan men kände mig alldeles för trött och hostar som en tok, önskar att den här förkyldningen slutar snart. Idag händer det nog inte så jätte mycket, ska plocka iordning lite på rummet och sen ta en dusch och sen sola en stund. Till middag blir det tacos, mums! Ikväll blir det nog film, chips &dipp med jennifer &daniela. :)

Av Mikaela - 16 juni 2010 23:42

Dagen idag har varit riktigt bra, spenderades ute vid sommarstugan med daniela, så nu har vi allt fått lite färg. Har även blivit en aning röd och ojämt, måste bero på solkrämen. Efter det åkte vi hem till daniela och gjorde oss iordning för att sen åka hem till Malin som fyller hela 18år idag, grattis! Var inte där så länge, efter det åkte vi hem hit och åt lite, sen hem till jennifer &vidare ner till otterbäcken, där blev det att kolla på mamma mia, äta korv &sjunga singstar. Carro kom också, mycket trevligt. =) Nu sitter jag här med datorn i knät och ska nu kolla på det sista avsnittet av grays anatomy som mamma snällt spelade in. :)

  

Av Mikaela - 15 juni 2010 13:05

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen på med bikinin &sen ut och steka i solen med musik i öronen! Resten av dagen har jag ingen aning om vad som händer, har stor lust till att ta första doppet för i år men hittar ingen som är vilig till att bada för att det är kallt i vattnet. Badkrukor allihopa måste jag säga. Nej, nu ska jag inte sitta här längre, underbart väder ute! :)

 

Skriver inget nytt inlägg utan skriver lite mer här istället, har varit riktig duktig här hemma idag faktiskt, städade ur min garderob &byrå, vad mycket kläder som bara hänger där till ingen nytta alls men nu är dom iallafall borta &skänkta till behövande barn. Det sista vet jag väl inte men får hoppas att mamma gör så. Vid fyra nån gång gick jag hem till jennifer och vi åkte hem till daniela. :) där bakade vi god kladdkaka och började kolla på en film, efter ett tag gick jennifer hem för hon kände sig dålig. Då betsämde vi oss för att ta ut britta i trädgården och städade även buren, sen åt vi på grillen &fick sällskap av en som verkligen har levt livet. Efter det hem till daniela och iväg och träffa josef en kort sväng, sen vidare hem till emil &jennifer där även rickard och anton var. Sen blev det en kvällspromenad vid hamnen och efter det åkte vi hemåt. :) och just det vi såg antingen en eller två grävlingar!

  

Av Mikaela - 14 juni 2010 23:31

Tänk att det är sommarlov och det betyder ledig i över två månader förutom när man
sommajobbar. Det känns redan som om jag inte vill vara ledig längre. Händer alldeles
för lite om dagarna så det blir långtråkigt. Hoppas på att få reda på att det är dags att börja jobba snart, ska ju jobba på vandrarhemmet i juli men man kan ju alltid hoppas att det börjar tidigare. :) Menmen iallafall, idag cyklade jag ner till jennifer och vi tog ut marsvinen så dom fick springa i gräset, så söta är dom. Efter en stund kom emil hem från jobbet och vi åkte upp till gullspång, gick hem en sväng och sen hem till dom och åt jätte god jordgubbspaj, sen åkte vi till otterbäcken igen och då kom även daniela &rickard och då blev det ännu en skräckfilm. Nu ligger jag i sängen och kollar på sex and the city, älskar det! :)

  

Av Mikaela - 14 juni 2010 00:18

Kom hem för en stund sedan, har varit hemma hos emil &jennifer, kollade på två skräckfilmer med daniela, rickard, anton &freddie. Efter det tog vi en promenad i regnet, både roligt &trevligt. Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska sova eller inte, tänker på för mycket för att kunna somna tror jag. Kanske får det bli en film istället, fast då blir klockan jätte mycket och så sover man för länge imorgon. Inte för att jag har något planerat men känns bättre att komma upp i tid. Det är mycket som händer nu utan att det märks så väl, saker förändras. Djup jag känner mig, släpper
det här istället och går och lägger mig. Godnatt!

  

Av Mikaela - 13 juni 2010 12:23

Vaknade för kanske en timme sen, det ser ut att kunna bli sol idag så funderar på att fråga pappa om vi kan åka ut till sommarstugan en sväng. Hoppas på många dagar där i sommar, hoppas bara vädret tillåter det. Nu har jag hamnat där igen, om man bara kunde låta bli så skulle det aldrig hända.. Man vet ju redan innan hur jobbigt det är när det väl händer. Ikväll får det bli en bra film och hoppas på sällskap.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards