Miiickaan

Alla inlägg under september 2010

Av Mikaela - 16 september 2010 09:50

Sitter på datalektion, ganska okej ändå eftersom man kan sitta vid internet och lyssna på musik samtidigt som man jobbar med det andra. :) Efter skolan ska vi ju åka och fixa naglarna i lidköping, ska bli riktigt kul! Hoppas bara att det blir bra, dom är ju inte utbildade men tror nog dom kan det iallafall. Lägger upp bild på hur det blir ikväll om jag hinner, annars imorgon. :)

  

 

 

Av Mikaela - 15 september 2010 11:07

Ingen skola för min del idag, vaknade och var jätte stel så fick bli en lugn dag hemma. Ska passa på att plugga ordentligt både engelska &svenskan, sen vet jag inte vad som händer. Ikväll blir det iallafall halv åtta hos mig &kungarna av tylösand. Längtar tills imorgon, först skola, är ju inte så jätte kul men efter det ska vi iväg och  fixa naglarna i lidköping &åta någonstans. Ska bli riktigt kul. :)

  

Av Mikaela - 14 september 2010 17:26

Har nyss varit och hämtat paketet på posten, mobilen. :) så nu ligger den på laddning, tycker det är konstigt att det alltid är något som ska krångla så fort jag köper nånting. Nu fattades skyddsfodralet så det ska dom skicka men t ex när jag köpte datorn så var det ju massa krångel men till slut fick dom ju skicka en från uddevalla om jag inte minns helt fel. Aja, det blir ju rätt sen ändå. Nu ska jag vila en halv timme och sen börja plugga, har massa läxor.. usch fy och blä!   saknar dig. (:

  

Av Mikaela - 14 september 2010 09:29

Sitter i skolan på första lektionen, konferens &reception. Längtar tills jag får åka hem igen, för idag ska jag hämta ut ett paket på posten som jag tror har kommit. :) Annars är det bara läxor som gäller men i vilket fall är det skönt att vara hemma. Har för mig att det är något bra på tven ikväll också, halv åtta hos mig &idol.

  

Av Mikaela - 13 september 2010 17:16

Kom hem från skolan för en stund sedan, har varit en långdag och nu återstår flera timmar med läxor men innan det ska vi iväg till biblioteket och förrösta, röstar självklart på socialdemokraterna. :) om det inte skulle bli dom så hoppas jag åtminstonde att moderaterna försvinner. Aja, ska tvätta bort sminket och sen iväg.

  

Av Mikaela - 12 september 2010 19:07

Vet inte vad jag sysslar med, hade ju tänkt sitta med läxorna och verkligen gå in för det men nu har nästan hela dagen gått och jag har inte äns tittat åt böckerna, men får ta tag i det på riktigt nu för vid åtta börjar ensam mamma söker och det måste man ju se. :) Nej, har inte tid att sitta här längre. Ha det bra sålänge. :)

  

Av Mikaela - 12 september 2010 15:05

ge mig nya ben, jag orkar inte det här längre..

Av Mikaela - 12 september 2010 13:44

Klockan är snart två och jag har ännu inte klät på mig, utan har en riktig myssöndag med mjukisbyxor &linne. :) Ska försöka duscha nu snart och sen börja plugga, måste läsa åttio sidor i gullivers resor &sen skriva en egen berättelse, samt religon &engelska. Blir nog ingen skola för mig varken imorgon eller på tisdag, måste iväg till sjukhuset och få kortisonsprutor, det här funkar inte. Kan nästan inte gå, släppar mig fram på kryckor och det gör oherhört ont, det måste få ett slut..

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards