Miiickaan

Alla inlägg under september 2010

Av Mikaela - 6 september 2010 20:27

Sitter här och kollar på ullared, mysigt program! Men väntar på att dom roliga kärringarna ska komma, dom gör ju hela programmet måste jag säga. Kom hem för en stund sedan, tog en snabbdusch &bort med sminket, sen både mat &äppelpaj. Åkte hem till daniel efter skolan iallafall, blev en mysig dag med honom. :) Efter alla program ska jag försöka läsa igenom läxan som är till imorgon men det kan man
också göra på bussen imorgon, film ikväll a lot like love som går på tven vid nio.

  

Av Mikaela - 6 september 2010 14:23

Sitter på sista lektionen nu, skönt! :) Efter skolan kanske jag ska hem till daniel, men vet inte riktigt hur det blir. Slutar redan tjugo över tre och han slutar inte förens fem så blir en lång stund att bara sitta och vänta. Tror det är bättre om jag åker hem &tar det lungt, hostar hela tiden blir gaalen! Vill bli av med förkyldningen nu.

  

Av Mikaela - 5 september 2010 18:35

Sitter i sängen med datorn i knät, har precis gjort mig iordning. Lite sent kanske menmen, har legat i sängen hela dagen och bara tagit det lugnt. Både behövligt och skönt ibland. Mår verkligen inte bra idag, förkyld &tankarna i huvudet gör mig galen. Måste skärpa mig och sluta göra saker större än vad dom egentligen är..

  

Av Mikaela - 5 september 2010 10:29

Har nyss vaknat och ska snart gå ner och äta frukost. Idag är förkyldningen ännu värre, kan knappt prata, så får bli varmchocklad nu och se om det hjälper. Lite senare ska jag &farfar laga köttfärslimpa, hur gott som helst! :) Men får se lite hur det blir, vill ju inte smitta ner dom, annars blir det en lugn dag med film.

 

Är så jävla irriterad, alla är precis likadana. Det är ingen idé att äns tänka tanken att det här kanske kan vara annrolunda för det är det fan aldrig iallafall! :o

  

Av Mikaela - 5 september 2010 01:15

Ligger i sängen och så glad för att jag kom hem! Har inte varit på riktigt bra humör ikväll &riktigt förkyld har jag lyckats bli också för den delen. Men förövrigt var kvällen trevlig &kul att träffa alla. :) Känner mig både irriterad och utnyttjad....

  

Av Mikaela - 4 september 2010 17:22

Har inte tid att sitta här egentligen men känner att jag måste göra ett inlägg iallafall. Vaknade hemma hos daniel, kollade på film &sen tog jag fem över ett bussen hem. Åt frukost och sen gick jag och la mig en stund, vaknade runt fyra och efter det har jag stressat som bara den för att göra mig iordning, om tio minuter kom anders och hämtar mig och så åker  vi vidare hem till sara &robin. :) party!

 

Förresten, i rymden finns inga känslor var rätt okej ändå men blev lite jobbig ibland om jag ska vara ärlig. Men den var samtidigt rolig &man lär sig endel om asbergssyndrom. Sevärd film. :)

  

Av Mikaela - 3 september 2010 15:46

Var så himla skönt att sluta tidigare idag, hela dagen har varit skön på något sätt. :) Inga jobbiga lektioner &på den korta turismen fikade vi, mums! Nu har jag tänkt vila mig en stund, sen blir det att göra mig iordning för kvällen. Blir bio med Daniel i skövde, i rymden finns inga känslor. Tycker den verkade jätte bra. :) Sen får vi se vad vi hittar på, blir nog något kul kan jag tänka mig.

 

        

   

Av Mikaela - 2 september 2010 18:30

Ligger i sängen och är hur trött som helst, det tar verkligen på krafterna när lederna är som dom är. Får mer eller mindre släppa benen framåt för att komma någon stans.. Imorgon tar jag fram kryckorna så ni bara vet. Slutade tidigare idag så åkte ner och tog en fika på ströget med celina, anna &syrran, mysigt! :) efter det bussen hem och resten av tiden har spenderats i soffan, skulle egentligen träffat daniel eller åkt ner till emil &jennifer, men som det är just nu orkar jag inget av det. :/ så får istället spendera lite tid i sängen tillsammans med engelskaboken.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards