Miiickaan

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Mikaela - 3 december 2010 23:55

Tänkte på att det snart är julafton och då ska man ju ha gjort en önskelista. Det här är några av de sakerna som jag önskar mig i jul. :) När man var liten var önskelistan alltid hur lång som helst men den blir bara kortare och kortare med åren, nu är det ju mest pengar som alltid behövs så är väl det man mest önskar sig. :)

 

              

Av Mikaela - 3 december 2010 21:10

Fick bli en hemmakväll, kan ju vara skönt det också men tycker egentligen inte om det. Får mer eller mindre panik när jag sitter hemma såhär på en fredagkväll men såna kvällar finns ju också. Var iväg och fikade med albin, pölisch &daniela förut, trevligt. :) så har varit lite utanför dörren iallafall. Som sagt man får se det positiva i det negativa annars funkar det inte. Imorgon får det hända lite mer saker. :)

  

Av Mikaela - 3 december 2010 14:11

Det är inte roligt längre, orkar inte ha det såhär längre. Man får avstå från så himla mycket hela tiden bara för att benen inte gör som man vill. Vill få ett slut på det här nu, det har gått alldeles för långt. Blev ingen praktik idag, så har legat i soffan och sovit så det har ju varit skönt på ett sätt. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, är ju tjejkväll i hova vilket låter som om det skulle kunna bli kul. :) men att gå ut på krogen låter ju också kul fast då behöver man ju ben som fungerar som dom ska. Kanske får det bli en tråkig hemmakväll i sängen. Får se helt enkelt.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards