Miiickaan

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Mikaela - 19 december 2010 19:59

Har precis kommit hem från karlstad, nu har jag köpt det mesta av julklapparna bara något litet som fattas. Va fort pengarna försvinner egentligen, över tusen bara försvann. Känns skönt att julklapparna är näst in till klara så man slipper känna sig stressad över det. Nu är det bara kläder till nyår som ska fixas, köpte en kjol som kan funka, får se hur det blir med det. :) Har tänkt spela sims en stund, sen blir det att somna tidigt. Skola imorgon, ska faktiskt bli riktigt kul att träffa alla igen. :)

 

 Endel av julklaparna, hoppas inte dom som ska få dom ser det här. ;)

  

Av Mikaela - 19 december 2010 19:15

Min bästa vän Jennifer Gustafsson, vi har kännt varandra ända sen vi var små bebisar. Hon är vän som man verkligen kan lita på till hundra procent. Hon finns alltid där för en och vi kan prata om precis allt. Det betyder så himla mycket att man har en vän som är så, skulle inte vilja vara utan dig.  Jag älskar dig!

 

     

Av Mikaela - 19 december 2010 09:58

Har precis gjort mig iordning och väntar på att resten av familjen ska bli klara pch när de väl är klara bär det av till karlstad. :) måste verkligen försöka hitta julklappar börjar bli en aning bråttom. Fast har en till chans nästa vecka då jag &bullen ska åka och julhandla som tur är. :)

 

Av Mikaela - 19 december 2010 00:43

Nu ska jag när som helst sova, kom hem för en liten stund sedan. Har varit hemma hos emil &jennifer där det var massa trevligt folk, innan det var det bio harry potter och dödsrelikerna, faktiskt riktigt bra! Nej, nu måste jag sova imorgon blir det att åka till karlstad och handla julklappar &även kläder till nyår. :)

 

Det är helt underbart att äntligen kunna gå igen, lite vingligt är det väl men det blir bättre och bättre vad det verkar som iallafall. Hoppas verkligen det fortsätter såhär nu!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards