Miiickaan

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Mikaela - 21 december 2010 22:07

Känns som om jag har sovit bort den mesta delen av dagen idag, men har verkligen kännt mig hur trött som helst. Man är inte van vid att gå upp kvart över fem längre, men det behöver man ju inte göra heller för nu är det ju faktiskt jullov! Skulle egentligen åkt upp till jennifer &emil en sväng förut men somnade och vaknade inte förens flera timmar senare, så kan det gå. Imorgon har jag tänkt åka och sola i stan &sen fixa massa saker, slå in alla paket och lite annat som måste bli klart. Nu ska jag lägga mig och läsa i min intressanta engelska bok som ska vara läst innan skolan börjar igen, så får väl sätta igång. Godnatt allihopa! :)

Av Mikaela - 21 december 2010 15:46

Jag vet inte vad jag tror på för tillfället, allt är så rörigt?

  

Av Mikaela - 21 december 2010 13:53

Kom hem för en liten stund sedan, nu sitter jag här och ska snart kolla på julkaldern. Är hur hunrig som helst nu, så jag hoppas att maten blir klar snart, annars får jag ställa mig och laga pyttipanna. Börjar bli förkyld nu också, verkligen olämpligt men det är inte konstigt att man blir smittad när alla här hemma hostar och snörvlar. ;) Menmen, får väl hoppas att det går över snabbt det ska iallafall inte få förstöra varken julafton eller nyår. Redovisningen imorse gick ganska bra ändå, och efter det var det ju tandläkarn i skövde, kikade lite affärer efteråt. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards