Miiickaan

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Mikaela - 16 december 2010 21:18

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och sova för imorgon blir det att gå upp extra tidigt. Ska vara på sjukhuset i lidköping redan vid åtta på morgonen för kortison sprutor i båda höfterna och efter det blir jag sängliggandes i ett helt dygn om inte mer, så kom gärna på förslag på filmer så man har något att göra. ;) Håll tummarna!

 

Om jag kan gå på lördagkväll så ska jag ha riktig rolig kväll kan jag lova! Känns helt overkligt att det kanske kan bli så, kanske kommer kunna gå igen! Tänk dig, gå!

  

Av Mikaela - 16 december 2010 14:58

Idag var det sista dagen på praktiken gjord för mig, fick betygen och är jättenöjd. :) kommer sakna allihopa där uppe personalen har varit super gullig och man har kännt sig om om man är en av dom inte bara en praktikant så känns allt lite tråkigt att sluta där. Men kanske får sommarjobb där till sommar. :) Nu har jag tänkt vila en stund och sen blir det att plugga, ska göra klart rapporten. Ikväll kommer kanske bullen och hälsar på en sväng. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards