Miiickaan

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Mikaela - 17 december 2010 23:04

Ska när som helst sova har jag tänkt mig, finns inte så mycket mer att göra och inte roligt att bara ligga still i sängen längre. Lederna känns redan lite bättre, kan gå lite och kryckorna har inte behövts. Hoppas det är ännu bättre till imorgon, för isåfall ska jag &anna och kanske syrran till statt. :) Men får först tänka på att lederna ska bli bra så man kan leva normalt igen, men klart man har förhoppningar. :)  

Av Mikaela - 17 december 2010 16:35

Känns lite tråkigt att inte kunna vara med och träffa flickorna ikväll, hade sett fram emot det men får väl tänka på att det är viktigare att bli bra just nu. Men hoppas dom har en jätterolig kväll &är med nästa gång. :) ska trösta mig med varm choklad och vispgrädde sen även en bit kladdkaka på det, riktigt onyttig ska jag vara. :)

 

  

  

Av Mikaela - 17 december 2010 10:51

Nu har jag nyss kommit hem från lidköping, allt gick bra och det gjorde inte alls ont som jag hade förväntat mig att det skulle göra. :) läkaren var jätte duktig och hur trevlig som helst. Kommer spendera dagen i sängen eftersom man måste vara stilla i ett dygn så nu blir det att spela sims &kolla på någon bra film. :)

  

Av Mikaela - 17 december 2010 09:00

Kärlek för mig är så himla mycket, det beror ju på vilken sorts kärlek man menar. Den man har till sin familj, sina vänner, pojkvän är ju inte samma kärlek så det är svårt att förklara. Men för mig betyder det iallafall att man tycker om personerna väldigt mycket &dom gör en stor skillnad i livet. Kärlek kan ibland vara jättebra men också fruktansvärt jobbigt.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards