Miiickaan

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Mikaela - 18 december 2010 17:00

Min dag, antar att det handlar om vad man har gjort under dagen. Har inte gjort så jättemycket, har mest tagit det lungt och vilat. Sen duschat och fixat mig lite sen kom bullen förbi en sväng också, nu har jag precis sminkat mig och ska snart ner till ica och köpa godis sen vid sex blir det bio med jennifer, syrran, elin &gustav. Skulle ju egentligen till statt men det blir får bli nästa helg, förköp är fixat. :) En sak som är bra är ju att man sparar pengarna och även drickat. Aja, nu hinner jag inte sitta här längre, ha det fint! :)

Av Mikaela - 18 december 2010 11:03

Vaknade redan vid nio och kunde inte somna om, väldigt skönt att kunna gå ur sängen och slippa hålla sig i hyllan och räcka sig efter kryckorna. Kortison är verkligen en mirakel medicin. :) kan inte gå riktigt som man ska än kanake, men det är så mycket bättre! Ser ut att kunna bli statt ikväll med anna, måste bara fixa skjuts hem och det är inte alltid det lättaste. Om det inte blir statt ikväll så blir det istället bio med jennifer &gustav, har ju inte sett den nya harry potter än. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards