Miiickaan

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Mikaela - 23 december 2010 23:06

Dagen idag har varit jättebra, bullen kom och hämtade mig vid halv tolv och vi åkte vidare till skövde. :) julhandlade inte sådär jätte mycket kanske, men hittade en till sak som jag behövde ha till julklapparna. Köpte en svart vanlig varm tröja till mig själv också. Efter vi hade handlat klart allt åkte vi till mariestad och åt på grottan, hur gott som helst! Nu på kvällen har jag varit uppe hos emil &jennifer, klät julgranen och lite sådär, blev väl inte så lyckat sen längre fram men det var trevligt ändå. :) Nu snart ska jag sova, ska bara fixa med löshåret så det hinner självtorka till imorgon. Då är det ju faktiskt julafton också, även om julkänslorna saknas. :)

  

Av Mikaela - 23 december 2010 21:45

Jag har två syskon, en tvillingsyster och en storasyster. Det är klart att vi rycker ihop ibland men jag är väldigt glad för att jag har just er som mina systrar. :) älskar er!

  

Av Mikaela - 23 december 2010 09:40

Skulle egentligen iväg och sola nu på morgonen med virre, men det som vi bestämmer blir ju aldrig av så någon solning blir det inte. Aja, ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, vid elva, halv tolv kommer bullen hit och hämtar mig och vi åker vidare till skövde för att julhandla. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards