Miiickaan

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Mikaela - 4 december 2010 18:32

Ska försöka släppa allt negativa nu, det verkar som om det händer något ikväll iallafall. Filmkväll med massa härliga personer och sen kanske pontus kommer förbi och vi tar en sväng till stan och hittar på något. :) Imorgon ska jag, anna millan, Fair Trade Generation UF stå och sälja i folketshus, så vi får väl hoppas att försäljningen går bra. Sen hoppas jag att jennifer har kommit hem, även fast planet blev inställt. Fyra veckor har varit alldeles för lång tid, så nu får du komma hem hjärtat! :)

 

  

  

Av Mikaela - 4 december 2010 16:05

Vet inte när jag var såhär nere sist, allt känns så allmänt meninglöst &tråkigt. Ingenting är roligt längre, inte äns helgerna som man ser fram emot under veckan är roliga längre. Det händer ju ändå inget så vad ska man se fram emot? Nu sitter jag här med datorn i knät och tycker synd om mig själv, så roligt man kan ha det. Får väl hoppas att det händer något ikväll annars vet jag inte vad jag gör. Såhär får det inte fortsätta i vilket fall som helst.

 

Jennifer bästa vän, du behövs verkligen här hemma. Saknar dig något enormt mycket!

Fyra veckor är alldels för lång tid, känner mig överlycklig för att du kommer hem igen. Det har varit så mycket nu och jag kan verkligen prata med dig om allt, har varit jätte tomt utan dig. Behöver dig mer än någonsin, uppskattar verkligen att jag har dig som vän! :)

  

Av Mikaela - 4 december 2010 12:07

Vaknade vid tio nån gång och har ännu inte gått upp men ska nog göra det snart. :) Vet inte riktigt vad som händer idag men något måste hända, annars blir jag hysterisk. Kan verkligen inte sitta hemma hela helgen, absolut inte. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så man kan vakna till lite mer och sen får det bli något. :)  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards