Miiickaan

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Mikaela - 3 augusti 2010 21:14

Ligger i sängen med datorn i knät och lyssnar på musik. Fick nyss reda på att tiderna på sommarjobbet är ändrade så jobbar en timme mindre varje dag, det är ju bra på ett sätt men dåligt på ett annat. Missar 600kr nu på det här och det betyder mindre kläder att köpa menmen. Kanske får hoppa över att köpa mobilen, inget som jag behöver nu egentligen, men självklart alltid kul med en ny. :) En annan sak är att jag är väldigt trött på mina leder, kan knappt gå.. Det blir jobbigt i längden, jag har tagit att kunna gå för givet, vilket jag inte borde göra eftersom det inte alltid är så självklart med den här sjukdomen.. Aja, får hoppas den nya medicinen börjar verka någon gång.

  

Av Mikaela - 3 augusti 2010 19:11

Kom hem för en liten stund sen och åh va skönt de är att vara hemma igen. :) borta bra men hemma bäst. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt &kolla på någon av filmerna vi köpte, snabba cash och en till kommer inte på namnet. Här är det jag fick med mig hem, blev inte så mycke ändå men behövliga saker som väska &linnen + annat.

     

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards