Miiickaan

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Mikaela - 30 augusti 2010 22:10

Har nyss kommit hem från jennifer &emil. :) och ska väl snart krypa ner i sängen men innan det ska jag läsa några sidor i konferens &reception som vi fick i läxa idag, kan ju alltid läsa det på bussen imorgon om det skulle kännas för jobbigt idag. Man har verkligen inte lyckats komma in i själva pluggandet än, men det tar nog ett tag skulle jag kunna tro. Man har ju vant sig vid att inte plugga, bara göra det man vill göra. (;

 

     

Av Mikaela - 30 augusti 2010 17:26

Kom hem för en stund sedan, sjukhuset &sen skola, hann bara ha två lektioner men ganska skönt ändå. Idag fick jag reda på att jag ska byta medicin igen, den här verkar inte vilja fungera och värderna ser verkligen inte bra ut just nu. Menmen, nog pratat om det. Ska nu snart kila iväg till jennifer &följa med till otterbäcken en sväng. Får se vad som händer. =) är så himla godis sugen!  Förresten, satt och tittade tillbaka på bilder från ettan i gymnasiet, va roligt vi i klassen hade det egentligen. Vore väldigt kul om vi kunde fixa nåt som alla i klassen kunde åka på. :)

 Malin &Mimme på flämslätt för två år sedan, tänk vad tiden går fort. :)

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards