Miiickaan

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Mikaela - 23 augusti 2010 22:06

Ska nu snart krypa ner i sängen och sova, på något konstigt sätt är det alltid svårt att sova dagen innan skolan börjar igen men får hoppas man lyckas somna nån gång inatt iallafall. :) Funderar på att sätta på någon film så man blir trött. Har även rustat mig med werthers orginal kola, så mycket bättre än så kan det ju inte bli. Lägger upp en bild på hur håret blev, men bilden är inte riktig rättvis mot hur det är i verkligheten, är lite mörkare i vanliga fall men står rakt under taklampan på bilden. (;

 

  

  

Av Mikaela - 23 augusti 2010 19:27

Sitter här med hårfärg i håret, hoppas det blir bra. :) Jennifer var snäll och hjälpte mig men vi är båda två lika osäkra på att slinga hår, så vi vet inte hur det kommer att bli menmen, kan inte bli mer än fel iallafall. Kommer nog inte träffa daniel ikväll, klockan bara går och går men får träffas i veckan istället efter skolan, mysigt. :)

 

Uppdaterar lite, håret blev bra &jag tycker det blev ljusare. :) även dom här hemma säger att det inte syns någon skillnad men så säger dom alltid. För mig känns det iallafall bättre, tack så mycket hjärtat för hjälpen. :)

  

Av Mikaela - 23 augusti 2010 14:41

Sista dagen av sommarlov överhuvetaget, känns lite konstigt men känns skönt att skolan börjar igen, längtar faktiskt. :) är nog knäpp som säger så men tycker det ska bli skönt att dom vanliga rutinerna kommer tillbaka. Än så länge så har jag bara tagit det lugnt och inte gjort mycket alls, ätit frukost tv &dator. Men ska väl snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, ikväll kanske jag ska träffa Daniel men vet inte riktigt hur det blir, får se vad som händer och sker. :) 

   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards