Miiickaan

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Mikaela - 9 augusti 2010 18:29

Det är en smått seg dag idag men det är skönt också. Känner mig alldeles för lat för att röra på mig så har spenderat några timmar framför datorn och läst olika bloggar, faktiskt ganska kul ändå. Kollade på tonårsliv med syrran förut tillsammans med den efterlängtade kebabrullen, men blev besviken den smakade inte alls lika bra som förra gången då vi köpte i hova.. Aja det var ju gott även om den kunde varit ännu godare. :) Ser fram emot söndag då jag för lönen, även om jag kanske inte kan spendera pengarna just då men vet att jag har dom iallafall. :) Blir stockholm i oktober &hälsa på mårten och shoppa massor sen även lite andra saker! Verkar som om Daniel kommer och hälsar på mig en stund nu ikväll också. :)

 

Blir så glad när jag läser hur det går för david, blev tårögd när jag läste ( peppar peppar ta på alla träd som finns ) att david kommer hoppas bli helt återställd efter rehablitering. :) Hur underbart är det inte, änglavakt har det verkligen varit! <3

  

Av Mikaela - 9 augusti 2010 11:34

Sitter på jobbet, händer inte mycket idag heller men det är väl rätt bra det också egentligen. Två en halv timme kvar nu, när jag kommer hem vet jag inte vad som händer men är fortfarande jätte sugen en kebabrulle, så det måste jag köpa idag! Struntar i om jag skulle sluta äta godis &allt i en vecka för det funkar inte iallafall.
Det är alldeles för gott för att hålla sig ifrån det. ;)

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards