Miiickaan

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Mikaela - 18 augusti 2010 23:55

Har precis krypt ner under täcket och ska snart sova men tänkte kolla lite här först. Kom hem för en stund sen ifrån emil &jennifer. Huset kan nog bli riktigt fint när det är iordning. :) En sak, det är så himla skönt att kunna gå igen &kunna klä på sig själv. Att kortison kan göra så mycket är helt sjukt, känns inte roligt att stoppa i sig något som kan göra en tjock men ska gå ner till 5mg på fredag igen så hoppas inget hinner händer på tre dagar, om det skulle göra det så går jag inte ut som sagt.. Imorgon ska jag, daniela &jennifer ha en riktig take care of youre self dag, ansiktsmask &grejer. :)

  

Av Mikaela - 18 augusti 2010 18:03

Ändrade planer, om en stund när jennifer har städat klart och hon &daniela har cyklat upp till emils nya i hus i torpa så ska syrran skjutsa mig dit, ska bli kul och se hur det ser ut. :) funderar på om jag ska spela lite sims en stund eftersom det kommer ta ett tag innan dom är där men får se hur det blir med det. Har så mycket i huvudet just nu &jag vill bara bli av med det och släppa allt, gå vidare.

 

  

 

Av Mikaela - 18 augusti 2010 15:11

Ska nu snart hoppa in i duschen &sen göra mig iordning, ska nog passa på att spela lite sims också, har kommit in i en period som det är roligt igen. Efter det ska jag träffa jennifer, kolla på någon bra film &bara ta det lungt. :) Är sugen på att köpa en stor godispåse eller kanske werthers orginal kola, dom är ju bara för goda! Menmen, nu ska jag duscha och inte sitta här, skriver kanske något sen. :)

 

saknar jobbet på barfoten om jag ska vara ärlig &även skolan.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards