Miiickaan

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Mikaela - 6 augusti 2010 22:20

Ska när som helst krypa ner i sängen och sova, jobba imorgon igen som gäller som sagt. :) Saker här hemma påverkar mycket mer än vad du tror och andra saker som händer utanför familjen är inte heller kul, tänker minsann inte vara pratglad jag heller när du inte är det tillbaka. Det får en att tänka om, kanske överreagerar men det är så det är.. Blir ju inte till något bättre precis kan jag ju säga!

  

Av Mikaela - 6 augusti 2010 16:35

Väntar på att emil &jennifer ska komma och hämta mig, följer med dom till otterbäcken en stund. Hinner inte sminka om mig här, så får göra det där istället. :) kommer hem vid nio igen, jobbar ju imorgon igen så måste hem och sova, imorgon är ju även bilfesten, kommer nog bli riktigt kul som alla andra år. :) Men man får inte hoppas för mycket för då går det aldrig vägen.

  

Av Mikaela - 6 augusti 2010 09:31

Har nyss börjat jobba, väldigt skönt med förmiddag för en gångs skull. Slutar redan vid två och då har jag tänkt passa på att sola och bada i poolen, får bara hoppas att det fortsätter vara fint väder. :) Annars får det nog bli film &bara ta det lungt. Ska inte äta godis &annan tjockismat nu på en vecka när jag äter kortison, vill inte riskera att gå upp i vikt, då stannar jag minsann inne tills det har gått ner igen. (;

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards