Miiickaan

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Mikaela - 15 augusti 2010 20:24

Ligger i sängen med datorn i knät, werthers orginal kola &coca cola. :) Mycket bättre kan det ju inte bli, eller jo du skulle ha varit här också men det är du ju inte.. Får nog bli någon film nu &sen sova. Ska till sjukhuset tidigt imorgon &sen ska vi även skaffa pass till resan i oktober, inte långt kvar nu! :)¨

  

Av Mikaela - 15 augusti 2010 13:06

Sista timmen nu på jobbet, sen är detta sommarjobb för i år över. :) tjänat ganska mycket ändå, så blir shoppa i både göteborg &stockholm längre fram. Ska verkligen bli hur  skönt som helst att komma hem, äta något och sen sova en stund. Ikväll vet jag inta vad som händer, blir nog lungt skulle jag kunna tro. :)

 

Av Mikaela - 15 augusti 2010 09:29

Sitter på jobbet, såg ut som bara den imorse när jag kom hit men det hade ju sin förklaring till varför. Dagen igår var bra, följde med jennifer &hennes familj till örebro. :) Köpte iallafall ett par jeansleggings, mjukisbyxor &en mysig lång tröja. Var hemma nån gång vid halv åtta och då var det bara att göra sig iordning sen hem till rickard en sväng &sen vidare hem till jossi. Efter ett tag gick vi ner till holmen, och där var det inte alls kul. Var hemma redan vid halv tolv, så roligt var det.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards