Miiickaan

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Mikaela - 11 augusti 2010 22:48

Ska nu snart krypa ner i sängen och sova men innan det ska jag packa lite, ska spendera natten hemma hos daniel imorgon. :) kolla på någon film &äta gott. Men innan jag kan åka till mariestad så ska jag jobba, förmiddag imorgon vilket är skönt. Och sen kommer mamma och hämtar mig och vi åker och skaffar pass för resan i höst. Ser ut som om jag inte behöver åka själv ändå, mamma hänger med. :) Två hela veckor i marbella men måste medge att jag kommer sakna ihjäl mig efter pappa! <3
gaah, resan närmar sig verkligen med stora steg!

 

Av Mikaela - 11 augusti 2010 17:20

Sitter på jobbet och det går extremt långsamt kan jag lova, har bara varit fyra kunder idag och har då sålt två glassar &hyrt ut en stuga på två timmar och en halv. Tråkigt väder ute är det också, regnet bara öser ner, börjar nog snart åska. Det är konstigt att man alltid lyckas bli hungrig på något riktigt onyttigt när man sitter här på jobbet, en kebabrulle skulle ju inte sitta fel men det går ju inte äta två dagar i veckan så får bli något annat. Oh, hamburgare på grillen, mums! Nej, jag måste sluta.. Både pratar &skriver om mat, dumma kortisontabletter säger jag bara!

 

Av Mikaela - 11 augusti 2010 13:10

Sitter och väntar på att mammas städmani ska ta slut för idag så vi kan åka iväg till vårdcentralen och ta prover igen. Sen blir det hem och äta &sen vidare till jobbet. Längtar till nästa vecka som består av göteborg, shopping &slinga hår. :) Har inget mer att skriva, kanske skriver något sen. Ha det bra så länge!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards