Miiickaan

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela - 5 september 2011 23:45

Idag var första mattelektionen och det var riktigt svårt, men det är tur att vi är tre som tycker att det är precis lika svårt. :) Efter lektionen tyckte vi att vi var värda att äta på grillen, så dit åkte vi och pratade &hade det mysigt. Efter det skjutsade josse hem oss och innan vi hade gått in så kom Malin till mig, vi pratade och tog sen en sväng till mariestad och lite sådär, trevligt var det. På kvällen hade vi filmkväll, rose red. :)


 


Av Mikaela - 4 september 2011 18:47

Kvällen igår blev väldigt trevlig med bra sällskap. :) Satt hemma tills elva nån gång, drack lite vin i min ensamhet och bara väntade, men till slut kom Jonny &Rickard och hämtade mig och vi for ner till otterbäcken för att hämta Linn. Efter det åkte vi hem till jerry och stannade där hela kvällen, drack och pratade om allt möjligt! :) Kom hem runt fyra, så känner mig lite små seg idag. Nu ikväll kommer jag spendera tiden framför tven, massa bra på tv audrina, liz, one tree hill och idol. :)



 

Av Mikaela - 3 september 2011 19:09

Vaknade vid halv två eftersom jag kom hem väldigt sent inatt eller kanske tidig morgon efter det blev det frukost och bara tog det lugnt framför tven, runt fyra hoppade jag in i duschen och fixade mig lite, sen vid sex var det mat och då hade mamma gjort en exotiskplanka med massa gottigheter. Nu väntar jag på att Linn ska komma hit så vi kan åka och träffa adam &allihopa vart dom nu kommer att vara och dricka lite tre apor. :) hoppas på en toppen kväll!



  


Av Mikaela - 3 september 2011 14:31

Blev en riktig rolig kväll igår, Linn kom hit runt åtta och strax därefter kom Frida. :) satt och pratade om allt möjligt och slingade mitt hår, tack så jätte mycket för hjälpen hjärtat! Vid elva nån gång var håret klart så sminkade mig lite snabbt och sen kom hp och hämtade oss, skjutsade oss till tommy där simon &crille också var, drack lite vin och hade det trevligt! Vid två nån gång åkte vi ner till jerry och  hälsade på, där var rickard, anton, robin och självklart jerry själv. Kom hem runt fem, så blev lite sent. :)

 

Av Mikaela - 2 september 2011 17:30

Kom hem för en stund sen, vi har varit i mariestad och klippt oss. Jag var jätte nära på att verkligen göra en  stor ändring men det får bli nästa gång. :) Efter det så åkte vi till skövde en sväng och kikade i affärer på elins esplanad, fick med mig två skjortor och en annan slags tröja, tre par trosor och mössa till vintern. Nu skulle jag egentligen fått håret slingat hemma hos veronica, men det är som vanligt där. Alltid samma sak, men det borde man lärt sig nu. Men Frida är snäll och kommer hit och hjälper mig lite senare. :) Sen kommer även Linn hit, får se vad vi hittar på. Blir iallafall att dricka lite gott &kanske träffa rickard och allihopa. :)


Bild på mig, frida &ylva för kanske 4 år sedan. :) 

 

Av Mikaela - 1 september 2011 19:15

Idag har det inte hänt det minsta, vaknade verkligen jättesent, klockan var halv två när jag orkade gå upp. Sen har dagen bara gått fort, väntade på att virre skulle komma hem för att slinga mitt hår men det är alltid något som kommer emellan för henne. Men kanske blir  imorgon istället men ska försöka att inte ha några förväntningar om det. Aja, nu blir det tvmys och något gott att äta. :) Ha det fint allihopa!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards