Miiickaan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mikaela - 8 augusti 2012 16:18

Sitter här på jobbet och fryser, skorna är alldeles genom blöta efter igår. Hade varit smart att ställa dom i skotorken igår, men så långt tänkte inte jag! ;) för övrigt så har jag inte gjort så mycket mer den här dagen, mest tagit det lugnt och myst under ett täcke framför tvn. Men det är väl lite så man ska spendera såna här regniga dagar antar jag!


Dagarna som har varit har spenderats mycket med vännerna, kikat på massa bra filmer och bara haft det allmänt mysigt! Jobbade igår också, vilket var en lika ohändelserik jobbdag som idag. Får ta vara på tiden och läsa så mycket teori som möjligt. Ikväll blir det väl att hitta på något iallafall, annars en bra film i sängen med något gott att äta! :)

 

Av Mikaela - 6 augusti 2012 17:05

Allt känns bara så himla bra just nu, visst att det har hänt tråkigheter på det senaste men om man bortser från det så är det verkligen jättebra! :) idag har jag hunnit städa på rummet, rensat garderoben och pluggat teori. Även bestämt mig för att söka ett till jobb på torsdag. Hoppas verkligen jag får det, då blir det flytt &alltihopa! :) ååh jag vill vore det bästa som har hänt på riktigt länge!


Nu snart blir det att hitta på något med jonny och kanske robert. :) Tråkigt väder ute men något ska vi nog kunna hitta på att göra iallafall. Ni får ha det så bra allihopa!


 

Av Mikaela - 5 augusti 2012 16:53

Kvällen igår blev riktigt bra, över förväntan! :) Celina kom till oss runt åtta och då bestämde vi oss för att hyra en stuga nere på barfoten, lite spontant men det är då det är som roligast! Förfestade i stugan och gick sen bort till bilfesten vid halv ett, blev en kort stund men vi hann med attt dansa iallafall! Efter det blev det tillbaka till barfoten där vi och fler hade efterfest med brasa. Väldigt mysigt! Simon och anders stannade kvar och sov hos oss. :)


Idag vaknade vi runt elva, fixade i stugan och lite annnat innan vi åkte hem vid ett. Nu sitter jag här på jobbet, och är riktigt trött. Är väl inte riktigt den bästa dagen att jobba på om man säger så! Nicole kommer hit om en stund och hälsar på och lite senare skulle jonny &robert kika förbi också. Får se vad som händer ikväll , är ledig imorogn så något får det bli. :) Ni får ha det så bra så länge!


    

Av Mikaela - 3 augusti 2012 20:37

Vaknade vid åtta av att alarmet på mobilen ringde, hoppade in i duschen och gjorde mig iordning och vid nio åkte vi till mariestad. :) övningskörde lite med pappa och handlade lite gott på systemet till helgen. Efter det var det dags för en körlektion, gick väl inte så jättebra, fick köra i gamla stan. Mötte sen upp Jenny, vi kikade lite i affärer och åt middag på canyds! :) mums. Tog sen bussen till otterbäcken och ner till jobbet, så här sitter jag nu. Slutar om tjugo minuter så ska snart börja stänga igen. Ikväll blir det lite gott dricka hemma stoffe med några! :)


    



Av Mikaela - 2 augusti 2012 20:55

Dagen idag spederades först med sex timmar på jobbet, mellan nio till tre. :) När jag kom hem satt söta Melwin på en filt i köket, så myste med honom ute i hammocken en liten stund. Lite senare runt sju hjälpte virre &två av hennes kompisar att slinga mitt hår, så har precis sköjt ut det och blev bra! :) lite silverschampoo så blir det kanon. Nu sitter jag här med datorn i knät och en toast i ena handen som pappa kom upp med. Ska snart läsa lite körkortsteori, sen blir det sängen för min del. Godnatt allihopa!


     

Av Mikaela - 1 augusti 2012 21:20

Har inte skrivit något på några dagar, men har varken haft lusten eller orken till det. En del saker har hänt som gör att man inte mått sådär jättebra. Har spenderat tiden med vännerna &familjen och även lite alkohol. :)
Det har varit guldvärt, ni har varit guldvärda!


Imorgon är det tillbaka till jobbet igen, jobbar förmiddag mellan nio till tre, efter det ska syrran hjälpa mig att slinga håret, ska bli så otroligt skönt att få det fixat igen! Kvällen vet jag inte hur den kommer spenderas men något får man ju hitta på iallafall. :) ha det så bra allihopa!


     



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards