Miiickaan

Alla inlägg under februari 2010

Av Mikaela - 21 februari 2010 16:12

Kom hem för lite mer än en timme sen, tog en varm lång dusch och nu sitter jag här. Igår blev det att följa med jennifer ner till emil &dom. Badade badtunna i snöstormen, iskallt att springa där ifrån och in i huset. Men kvällen blev både trevlig &mysig. :)   Nu idag måste jag verkligen plugga massa olika saker, men känner att jag inte har sovit allt för mycket så vet inte om jag orkar riktigt men får väl försöka iallafall.

 

Dagarna som gått kommer aldrig tillbaka, men varje dag blir till ett minne. <3

Av Mikaela - 19 februari 2010 14:47

Tänk att det inte alls är långt kvar tills andra året i gymnasiet är över, och då händer också det roliga, utkastare. Har precis fixat frack, ska åka och testa på tisdag för att få rätt storlek, så nu blir det snart att inhandla linne, strumpbyxor och allt som behövs. Men nog pratat om det, imorgon blir det att bada tunna med massa trevliga människor. :) får hoppas att det är riktigt varmt så man inte fryser ihjäl.

Menmen, nu ska jag börja plugga allt som jag behöver få gjort.

Av Mikaela - 18 februari 2010 22:58

Nu är snart torsdag slut, vilket betyder att skolan närmar sig mer och mer. Alla läxor &prov hänger över en och gör att man inte kan njuta av lovet fullt ut. Idag har jag pluggat, hälsat på oss jennifer och kollat på en jätte mysig film på femman. Ska försöka lägga mig i någorlunda bra tid för att komma upp i en bra tid imorgon, plugga på turismen, idrotten och engelskan. På kvällen hoppas jag på gott dricka &trevligt sällskap, vi pratade om att något skulle hända iallafall. :)

Av Mikaela - 17 februari 2010 21:25

Dagen idag spenderades med Celina i skövde, åt på god thairestaurang och köpte mina första par av lackleggings men dom glittrar något så inåt så jag hoppas verkligen att tvättmaskinen ska hjälpa till att få dom mindre glittriga. :) nu sitter jag här med turismen, har faktiskt kommit på lite mer att skriva om så uppgiften känns mer som om den ska gå att göra klar. Imorgon blir det kanske att bada bastu med jennifer, nicole &malin. Efter det ska vi kolla på någon film och äta gurka, morötter och doppa i god dipp. :) känner att morgondagen måste bli nyttigare än idag, thaimat är hur gott som helst men när jag kom hem åt jag även en onödig piråg.

 

  

Av Mikaela - 16 februari 2010 13:27

Nu har lovet börjat, redan andra dagen och idag ska jag faktiskt försöka plugga med turismen är inte alls lång tid kvar innan det ska vara inne och klart. Känns lite sådär för jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att bli klar menmen blir nog bra. :)

En till sak, har slutat äta godis och äter mer rätt, det ger resultat! me like. :)

 

En del saker kan man nog inte lära sig sluta sakna även om åren går.

 

Av Mikaela - 15 februari 2010 12:42

Blev en rolig kväll på vatra med flickorna,  mycket skratt &dans. :)

Lite bilder från kvällen. =)


 

  Jag, Rebecca, Michaela &Celina. :)

  

Celina, Sara, Ellinor, Rebecca, Michalea, Anna &jag. :)   Sara, Ellinor, Rebecca, Michaela, Anna &Jag. :)

 Sara &Anna. :)

  Celina. :)'

 Anna &Rebecca. :)

   

Michalea &Ellinor.

   

Jag &Ellinor. :)     

Av Mikaela - 14 februari 2010 13:22

Idag är det alla hjärtans dag och ingen har man att fira det med, men är inte ledsen för det. =) idag ska jag &några av flickorna i klassen till vatra på singelkväll. :) tror faktiskt att det kan bli väldigt kul, känner mig en aning trött just nu bara men det går nog över tills ikväll. Ska nu snart hoppa in i duschen och sen blir det att fixa håret men sminket väntar jag med och gör det hemma hos Anna, där vi ska vara innan vatra, vi ska även sova där sen allihopa. =) håller tummarna för en lyckad kväll!

 

Kvällen igår spenderades med jennifer &massa andra trevliga personer. Jennifer kom hit vid sju och då lagade vi tacos &åt. Sen kom jimmy &emil och hämtade oss, åkte ner till oskar &alla som var där, trevligt. Va inte där så jätte länge, åkte hem till stefan, valle, albin &alexander en sväng. :)

Av Mikaela - 13 februari 2010 12:50

Kvällen igår spenderades med Jennifer &Dennis, åt på mcdonalds och träffade folk utanför björnes som jag inte har träffat på väldigt länge, väldigt trevligt! =)  efter det skulle vi åka ner till emil en sväng men när vi kom dit, hade alla andra åkt hem och emil &jennifer skulle sova, så Dennis skjussade hem mig och så blev det att sova för min del också. Idag händer det nog inte så jätte mycket, funderar på att hoppa in i duschen snart, klockan är ju faktiskt redan ett. Kvällen ikväll blir nog också lung, iallafall först, tacos med syrran &jennifer sen får vi se vad vi hittar på.

 

Nu är det lov men har mer läxor &saker att göra än vad jag hade när vi hade skola, känns jätte kul eller inte. Men iallafall får ta det lite varje dag så går det bra. =)

 


Det börjar gå till överdrift, numera mår jag dåligt över att äta, det känns på en gång i magen att det där skulle jag inte ha ätit, äta tacos ikväll gör mig gråtfärdig..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards