Miiickaan

Alla inlägg under februari 2010

Av Mikaela - 2 februari 2010 18:19

Jag förstår mig inte på endel människor, väldigt trevliga ena dagen och ibland och raka motsatsen. Det kanske inte är så jobbigt för de personer som beter sig så men det blir ju väldigt jobbigt för de som får vara med om det. Ena dagen verkar allt hur bra som helst och nästa är det andra som bortblåst. Nej, ska inte prata mer om det. Alla är annorlunda. En sak till, jag menar ingen i klassen. :)

Dagen idag har varit riktigt bra, först kost och efter det hade vi två och en halv timmes hål, så jag, celina, anna &amanda tog bussen ner till stan och tog en fika på ströget, väldigt mysigt. Sen två lektioner och sen bussen hem. Har inte gjort så jätte mycket, ska egentligen plugga lite på turismen men har inte haft någon ork till det än. Ikväll blir det paradise hotel finalen, kanske har man fel om vem som vinner?



Av Mikaela - 1 februari 2010 21:32

Känns som om jag har fått mycket gjort idag även om jag inte har gjort allt för mycket. Har hållt på med turismen både i skolan &hemma, vilket är väldigt bra, blir att fortsätta imorgon. Sitter här och tänker på massa olika saker, vet inte riktigt vad det är jag tänker på men det är något som tynger mig även om jag för tillfället mår ganska bra. Nej, ska försöka tänka på annat t.ex som att det är paradise hotel om 25min, har för mig att det är final idag också men är inte säker.

 

Längar till helgen, då tänker jag minsann inte ha någon hemmakväll utan då blir det fest i mariestad för att fira några toppen tjejer! :) hoppas på en jätte bra kväll!

 

Jag &Viccan för ett tag sen. =)  

Av Mikaela - 1 februari 2010 11:52

Sitter nu i skolan och ska egentligen jobba med turismen men arbetade väldigt flitigt förra lektionen så nu har jag äntligen kommit igång. Inlämningen &redovisningen känns inte allt för omöjlig att genomföra längre vilket är väldigt bra. Funderar på att ta ett bussen hem istället för två bussen, då är man hemma redan lite över två och då är resten av dagen kvar, ska även spela lite sims har jag tänkt mig. Sims perioden har ännu inte slutat men det kommer nog snart. Ikväll är det också något bra på tven har jag för mig, så blir nog en hel del tv tittande. :)

 

finns inte så mycket att säga längre..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards