Miiickaan

Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela - 12 februari 2011 18:30

Har precis fixat mig lite och väntar nu på att pappa ska komma hem så vi kan åka ner till ica och köpa chips &dipp sen blir det filmkväll med mina fina flickor daniela &nicole, kommer nog bli en trevlig kväll. :)

  

Av Mikaela - 12 februari 2011 15:29

Har inte riktigt orkat gått upp än och det är riktigt dåligt, men så får det vara ibland. Ska väl snart hoppa in i duschen så man kan känna sig som en människa igen, men innan det kanske vila en stund. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, träffa daniela blir det iallafall så får vi se vad vi hittar på. :)

  

Av Mikaela - 11 februari 2011 20:45

Gick från att vara väldigt glad till att bli motsatsen, skulle egentligen ner till johan och dom men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Kanske kryper ner i sängen istället och hämtar tacochips &dipp och har en ensam kväll för mig själv. 

 

Feeling like I just lost a friend, hope you know it's not easy, easy for me.

     

Av Mikaela - 11 februari 2011 16:31

Har tagit det lugnt hela dan och kollat på oc, vilket är hur bra som helst! Ska snart sminka mig &fixa håret. Efter det ska jag städa på rummet, ser bedrövligt ut så här ska städas. Ikväll blir det att täffa jennifer &alla. Johan kanske skulle ha något eftersom han fyllt år i veckan, så vi ska nog dit en sväng skulle jag kunna tro. :)

  

Av Mikaela - 10 februari 2011 22:30

Kom nyss hem från sminkpartyt mary kay produkter, köpte ingenting för behöver spara pengarna till annat men känner mig oerhört mjuk i ansiktet efter alla rengörnings -grejer. :) ska när som helst krypa ner i sängen och sova, imorgon får jag sova ända tills jag vaknar. Det ska verkligen bli jätteskönt! Ni får sova så gott, godnatt!

  

Av Mikaela - 10 februari 2011 14:44

Kom hem för en stund sedan, vi har sprungit runt i hela skolan och sålt te till dom lärarna som hade beställt och fixat med lite annat. Imorgon har vi bestämt att vi är lediga så det ska bli riktigt skönt att få sova länge. Nu ligger jag här och väntar på att oc ska börja och då blir det att titta på det sen ta något att äta. Efter det ska jag nog sova någon timme, huvudvärk och trött. Ikväll blir det något liknande sminkparty hos jennifer, kommer nog bli trevligt. :)

  

Av Mikaela - 9 februari 2011 20:45

Ligger här i sängen och kollar på sveriges mästerkock. Börjar redan bli trött och klockan är bara kvart i nio så kommer nog inte bli så långvarig ikväll. Ser fram emot helgen men tråkigt allt ska kosta så himla mycket. Det börjar märkas i plånboken nu så nästa helg efter det här får nog bli väldigt lugn. Men innan det ska vi nog ut på torsdag i skövde &kanske något mer, vi har ju faktiskt lov nästa vecka. :)

  

Av Mikaela - 9 februari 2011 18:13

Tredje projektdagen, vi hade egentligen tänkt att det skulle vara våran sista så vi kunde få lite ledigt resten av veckan. Men kjell &jari ringde vid fyra nån gång och berättade att vi hade en leverans på tjugoen te paket, så det blir till att åka dit imorgon och fixa det iallafall. Menmen, bra för försäljningen. :) Var i skövde en sväng med syrran &anna förut, kikade i affärer efter något att ha på sig i helgen men hittade inget tyvärr. Nu ikväll var det egentligen meningen att jag skulle på tjejkväll hemma hos jennifer, men känner att det är bäst att jag stannar hemma eftersom man ska upp tidigt imorgon igen. Nu ligger jag här och kollar på ett avsnitt av staylisterna, vore underbart gott med nudlar känner jag, någon som vill handla och göra mig sällskap? :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards