Miiickaan

Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela - 15 februari 2011 18:11

Kom hem för en stund sedan, blev en trevlig fika med tommy på lundstedt efter det kilade jag iväg till suncity och solade, oerhört skönt att äntligen sola igen. :) Fick allt lite färg även om det inte var mycket, men har inte solat sen jag var i spanien så beror ju lite på det. Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av staylisterna. :)

  

Av Mikaela - 15 februari 2011 11:30

Har inte tid att sitta här egentligen, ska när som helst hoppa in i duschen och sen göra mig iordning. Vid kvart i två tar jag bussen till stan och träffar tommy över en fika, väldigt längesen vi sågs så kommer bli trevligt! :) hoppar nog in på suncity och solar innan jag åker hem också, man får ju passa på när man är där.

  

Av Mikaela - 14 februari 2011 18:25

Har precis gjort mig iordning, ska snart åka ner till otterbäcken och då blir det att laga en mysig middag med nicole &daniela. Kyckling och tortillas blir det nog, mums! :) Märker att mina inlägg bara blir kortare och kortare hela tiden, men har inte så mycket mer att säga egentligen så får bli lite så. Ha det fint!

  

Av Mikaela - 14 februari 2011 10:47

Idag är det alla hjärtans dag, fick en chokladask och hundrakronor av mamma och pappa. Alltid trevligt! :) Senare blir det nog att laga en fin middag med daniela &nicole, men innan det ska jag fixa iordning mig och städa på rummet.

     

Av Mikaela - 13 februari 2011 21:42

Det är inte lätt att alltid vara stark och försöka att inte visa att det är jobbigt när man egentligen bara vill lägga sig ner, gråta och strunta i allt. Det har varit en väldigt jobbig period nu, ända sen i slutet av augusti. Det har sänkt mig så himla mycket, kan inte ha roligt som förut eftersom man får kämpa varje steg man ska ta framåt. Även själv -fortroendet går neråt. Det som man förut har tagit som en självklarhet är inte det längre. Jag bara hoppas att den nya medicinen ska hjälpa, vill verkligen kunna gå till studenten. Tänker inte komma hoppandes på kryckor den dagen, då struntar jag hellre i att gå över huvetaget. Ska inte sitta här och skriva sånt här egentligen men det är inte roligt längre. En sak som jag är väldigt glad över är mina vänner &familj, ni förstår verkligen och det betyder något oherhört mycket. Finns så många som har det värre så jag ska verkligen inte klaga, men man kommer till en gräns då det räcker och det gör det faktiskt nu. Vill bara få känna mig som förut.

  

Av Mikaela - 13 februari 2011 18:43

Söndagar är verkligen sega på sitt eget sätt, men klart det kan vara skönt med en dag som det inte händer så mycket på. Men det negativa är att man blir så himla rastlös. Nu ikväll finns det ju iallafall lite på tv att titta på som tur är, solsidan och minuten. Imorgon är det alla hjärtans dag och den kommer tillbringas med mina flickor. :)

  

 

Av Mikaela - 13 februari 2011 16:13

Har kikat runt lite på olika sidor efter en studentklänning och såg flera fina men hittade precis den som jag verkligen vill ha, hur söt som helst! :) Sen fattas ju också balklänningen om man nu ska gå på balen, vet inte riktigt hur jag ska göra. Det är ju något som bara händer en gång i livet så kanske ångrar man sig om man inte går.

 

     

Måste köpa den, gillar den skarpt!

  

Av Mikaela - 13 februari 2011 10:25

Har nyss klickat hem första och andra säsongen av oc, tradera kan faktiskt vara riktigt bra ibland. :) så om några dagar har jag massa att kolla på. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog en dag framför tven med varm choklad. Iskallt ute, hoppas snön försvinner snart så det får bli vår igen.

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards