Miiickaan

Alla inlägg under januari 2010

Av Mikaela - 3 januari 2010 00:18

Var inte längesen jag skrev i bloggen så har inte värst mycket att säga, blir snart att krypa ner i sängen, kvällen har som sagt varit väldigt lugn, kollat på film och myst. Fryser iallafall inte lika mycket längre. Ville inte säga så mycket mer än att den här låten faktiskt är bra. :)

 

 

 kan inte få det att bli utan en rad över så det får helt enkelt vara så.

Av Mikaela - 2 januari 2010 20:38

Nu är det andra dagen på 2010, året har än så länge börjat någolunda bra. Nyår blev riktigt trevligt &mysigt även om det även skedde situationer som inte var de roligaste kanske men det blev ändå så en lyckad nyår enligt mig.  Det bestod av mycket skratt, tårar, pussar, kramar och gott dricka och självklart underbart sällskap.

Den här dagen har jag tillbringat med Daniella, kollade på bandy &åt på grillen. Sen när jag kom hem blev det att mysa framför tven med filt &varm chocklad och även datorn bredvid. Kvällen kommer nog bli en väldigt lugn hemmakväll som kan behövas.

 

Någon dag innan lovet är slut hoppas jag att vi ska kunna åka till göteborg några flickor och ha det riktigt trevligt &shoppa massor, får se om det blir av.


Bild från nyår, tobias, oscar &jag.      ( jag har klänning på mig)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards