Miiickaan

Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela - 5 juli 2010 22:33

Dagen idag har varit en aning seg, sov ända till tolv men hade kunnat sova mycket längre, men melinda väckte mig. Efter det åt jag bara frukost och sen blev det tv och datorn en lång stund, till slut somnade jag och sov en timme. Duschade och gjorde mig iordnig, sen hem till jennifer en sväng och vi gick till ica för att köpa saker till kvällen, varma mackor med köttfärs. Sen skjutsade kjell ner och oss till emil, efter ett tag kom rickard &anton och inte långt efter det kom daniela, som nyss hade kommit hem från bulgarien. :) sen kom även adam, mårten och ludd. Sen åkte vi och hämtade carro i hova och tillbaka igen, åt varma mackor &kollade på film. Nu sitter jag nere i soffan med mamma, pappa &syrran, snart är det sex and the city som gäller. :) 

 

  

  

Av Mikaela - 5 juli 2010 00:31

Bion var riktigt bra, längtar redan tills den sista filmen kommer. :) efter bion skjutsade daniel hem hos, stannade kvar hos emil &jennifer en sväng, kollade på family guy och sen en promenad ner till hamnen. Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och ska snart sova, imorgon kommer daniela hem igen, ska bli kul att höra om allt som
har hänt i bulgarien, undra hur det har gått egentligen. (;

  

Av Mikaela - 4 juli 2010 12:08

Idag mår man inte sådär jätte bra direkt, men det var en riktigt rolig kväll igår. :) Väldigt kul att träffa alla igen! Var väldigt längesen nu och vi träffas ju snart igen allihopa nu när riddarveckan börjar på lördag. Känns som om jag har blåmärken över allt, har jätte ont på smalbenet på sidan och armbågen.  Menmen, kväll blir det bio med jennifer &daniel. Men innan det ska jag äta frukost &göra mig iordning. Funderar också på att ta ett dopp, får dra med mig pappa &millan och bada någonstans. :)

 

  

Av Mikaela - 3 juli 2010 13:35

Kom hem för en stund sedan, har tillbringat gårdagen &lite av idag ute vid sommarstugan med jennifer, emil &rickard. :) Så himla härligt där ute, älskar att vara där. Vi har nog inte fått så jätte mycket färg men alltid något. Grillat &annat mysigt! Ikväll får vi se vad som händer, tror jag har en aning om vad som händer och sker. :)

 

gör ont att se bilder på dig, du är otroligt saknad hjärtat, cindy. <3

  

Av Mikaela - 1 juli 2010 13:49

Blir irriterad på mig själv när jag ligger inne i sängen när solen skiner som bara den ute, vilket betyder att man ska sola och få färg.. Istället ligger jag inne i sängen och kollar på tv. Nej, såhär får man inte hålla på. Ska nu snart hoppa in i duschen och sen blir det nog att övningsköra med pappa en sväng. :) ikväll blir det grillning med jennifer, emil, adam &säkert några mer. Hoppas på en trevlig kväll!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards