Miiickaan

Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela - 21 juli 2010 22:29

Ligger i sängen efter första arbetsdagen, känns bra att ha tjänat pengar men jag måste jag säga att det verkligen är mycket att tänka på men får hoppas att morgondagen klarar upp det lite, eftersom jag jobbar själv sen på fredag &framåt. Känns tryggt när malin är där så man kan fråga saker. ;) Övningskörde hem från otterbäcken, går faktiskt bättre och bättre. Hoppade i poolen nästan direkt när jag kom hem, skönt! Sen blev det tacomacka i ungnen, riktigt gott är det. Ska väl sova nu snart, jobba imorgon.

Torsdag - åtta till två

Fredag - åtta till två

Lördag - tre till nio

Söndag - ledigt!

  

Av Mikaela - 21 juli 2010 12:04

Jag som hade planerat att gå upp vid nio för att gå ut &lägga mig i solen, men så blev de ju inte. Somnade om och sov en och en halv timme till och då var solen borta. Jaa, man ska göra som man har tänkt sig från början egentligen. ;) Ska snart göra mig iordning. Idag är det även första dan på jobbet men som tur är, är Malin med och lär mig hur det går till, fredag kommer bli riktigt nervöst då jag ska vara ensam första gången, men hoppas det ska gå bra. :) 

  

Av Mikaela - 20 juli 2010 17:15

Har varit på mötet och det gick bra, ska jobba mycket nu framöver. :) Vilket är jätte bra, har räknat ut att jag kommer tjäna nästan 7000kr på dom här dagarna.Kommer inte bli så mycket ledigt men vad gör det, tjänar ju pengar och det betyder att jag kan shoppa kläder sen, perfekt! Kanske blir det att åka till stockholm då en helg och shoppa massor. :)  Nu ikväll blir det att grilla med syrran, jennifer &daniela och kanske några mer. Måste nog åka lite på mopeden också får att se att jag fortfarande kan, det är ju nått år sedan nu men vet kanske har man glömt hur man gör? (; 

  

  

 

Av Mikaela - 20 juli 2010 12:57

Har precis gjort mig iordning och om en timme ska jag på möte, prata om schema &lite sådär. Mina leder är verkligen inte på min sida, blir så irriterad när jag inte kan röra mig som jag vill, men får ta en värktablett och se om det hjälper. :) Sen när jag kommer hem ska jag lägga mig vid poolen &spendera resten av eftermiddagen där. Nej, nu ska jag kila. Raka benen &fixa annat. haha

  

Av Mikaela - 19 juli 2010 23:21

Idag har det hänt mycket faktiskt, känner att det har varit mycket igång hela tiden. Åkte till skövde med bussen och var där i kanske tio minuter och sprang till bussen för att hinna med swebuss så man slipper byta buss och hålla på men hann gjorde jag och köpte sminket som jag behövde. När jag kom åt jag den godaste maten, chicken curry, mums! Efter det tog jag det bara lugnt en stund, sen åkte vi till hova en sväng, övningskörde &köpte med mat hem. Efter att vi hade ätit så åkte jag &pappa ut och övningskörde lite till och sen ner till otterbäcken för att hämta mamma från bingon. :) Nu sitter jag här och kollar på sex and the city, hur bra som helst! =)

  

Av Mikaela - 19 juli 2010 12:37

Jag har precis gjort mig iordning och ska nu snart gå ner och ta en stor tallrik med jordgubbar, mjölk &grädde, mums! :) Idag ska jag åka till skövde en sväng så blir väldigt mycket bussåkande idag men så får det bli. Har äntligen fått sommarjobb, tar över malins jobb nästa vecka så hon får ledigt istället. :) hoppas jag klarar det bara, lite nervöst är det allt. Men får tänka att det är som att sälja jordgubbar &det är ju också sånt jag kommer jobba med längre fram i livet också. Ska nog gå bra. :) Undra hur många veckor det är &tider och lite allt möjligt.

  

Av Mikaela - 19 juli 2010 00:09

Nu snart ska jag krypa ner i sängen och sova, men innan det måste jag fixa lite här på rummet. Det var så himla skönt att duscha förut, känner mig verkligen tusen gånger fräshare än innan. Nu fattas ju bara att man hade bäddat rent i sängen, det kanske man borde göra får se om jag orkar. Imorgon funderar jag på att åka till skövde en sväng, mitt puder är slut och det är aldrig roligt. Godnatt!

  

Av Mikaela - 18 juli 2010 19:06

Helgen har varit toppen, både fredag &lördag har varit riktigt bra. :) Igår var vi på fest hemma hos daniel &tobias med annat trevligt folk. Tänkte lägga in någon bild här iallafall, blev en riktigt trevlig kväll. :) Idag har jag haft mindre tur, kollade fel på busstiderna så satt och väntade i en timme och när bussen skulle gå men aldrig kom så kollade jag på tiderna och då gick den ju inte alls, så där satt jag och väntade på inget, men det blev att fortsätta vänta tills en och halv timme efter då pappa kunde komma och hämta mig. :) Nu är jag hemma och har nyss ätit, ska väl snart hoppa in i duschen, känner mig väldigt ofräsch så det behövs.

 

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards