Miiickaan

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 21 december 2010 15:46

Jag vet inte vad jag tror på för tillfället, allt är så rörigt?

  

Av Mikaela - 21 december 2010 13:53

Kom hem för en liten stund sedan, nu sitter jag här och ska snart kolla på julkaldern. Är hur hunrig som helst nu, så jag hoppas att maten blir klar snart, annars får jag ställa mig och laga pyttipanna. Börjar bli förkyld nu också, verkligen olämpligt men det är inte konstigt att man blir smittad när alla här hemma hostar och snörvlar. ;) Menmen, får väl hoppas att det går över snabbt det ska iallafall inte få förstöra varken julafton eller nyår. Redovisningen imorse gick ganska bra ändå, och efter det var det ju tandläkarn i skövde, kikade lite affärer efteråt. :)

  

Av Mikaela - 20 december 2010 19:01

Tänk att det inte alls är långt kvar till varken julafton eller nyår. :) Testade nyss kläderna som jag hade tänkt ha till nyår och känner mig verkligen inte säker på det. Vill hitta en fin nyårsklänning egentligen men har kollat på massa hemsidor och letat igenom alla hundrafemtioåtta sidor och hittar inte en enda som jag skulle kunna tänka mig, så kanske får nöja mig med kjolen jag köpte igår och spetströjan jag köpte i skövde förra veckan. Ska kolla lite i veckan när jag &bullen åker och julhandlar. :)

  

Av Mikaela - 20 december 2010 14:56

Jag antar att det handlar om ett specielt ögonblick, men jag kan inte riktigt komma på något. Det finns många men det är inget som jag vill dela med mig av egentligen. Så låter den här dagen vara faktiskt. :)

  

Av Mikaela - 20 december 2010 09:25

Sitter i skolan, konstigt det känns att vara här igen när vi inte har varit det på sju hela veckor förutom öppethus. Men roligt att träffa alla igen såklart. :) nu snart ska vi nog ner till stan och ta en fika på ströget, mysigt! Varm choklad med vispgrädde måste man ju köpa. Idag händer det nog inte så jättemycket mer, öva lite på redovisningen.

  

Av Mikaela - 19 december 2010 19:59

Har precis kommit hem från karlstad, nu har jag köpt det mesta av julklapparna bara något litet som fattas. Va fort pengarna försvinner egentligen, över tusen bara försvann. Känns skönt att julklapparna är näst in till klara så man slipper känna sig stressad över det. Nu är det bara kläder till nyår som ska fixas, köpte en kjol som kan funka, får se hur det blir med det. :) Har tänkt spela sims en stund, sen blir det att somna tidigt. Skola imorgon, ska faktiskt bli riktigt kul att träffa alla igen. :)

 

 Endel av julklaparna, hoppas inte dom som ska få dom ser det här. ;)

  

Av Mikaela - 19 december 2010 19:15

Min bästa vän Jennifer Gustafsson, vi har kännt varandra ända sen vi var små bebisar. Hon är vän som man verkligen kan lita på till hundra procent. Hon finns alltid där för en och vi kan prata om precis allt. Det betyder så himla mycket att man har en vän som är så, skulle inte vilja vara utan dig.  Jag älskar dig!

 

     

Av Mikaela - 19 december 2010 09:58

Har precis gjort mig iordning och väntar på att resten av familjen ska bli klara pch när de väl är klara bär det av till karlstad. :) måste verkligen försöka hitta julklappar börjar bli en aning bråttom. Fast har en till chans nästa vecka då jag &bullen ska åka och julhandla som tur är. :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards