Miiickaan

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 8 december 2010 14:39

Kom hem från praktiken för en timme sen och har inte gjort så mycket efter det, ska snart iväg till jennifer &daniela dagen kommer bestå av julbakning pepparkakor &lussebullar. :) men innan det funderar jag på att vila en stund, känner mig trött.

  

Av Mikaela - 7 december 2010 21:08

jag orkar inte mer, jag gör inte det...

 

Din inkompententa jävla idotiska fanskap till läkare, tycker verkligen inte om dig alls!

Du har ju förstört allt och nu går det ju inte äns att få tillbaka..

Av Mikaela - 7 december 2010 17:21

Då var det tisdag igen, hade som vanligt praktik först och efter det tog jag bussen hem, där mamma stod och väntade så vi åkte vidare till banken och satte in pengar och fixade med mitt bankomatkort som har krånglat i flera månder nu, men nu ska det nog funka igen. :) var även på vårdcentralen en sväng förut. Sen har det inte hänt så mycket mer, något jag borde göra nu är att ta tag i engelskan som jag borde gjort för flera veckor sedan men bättre sent än aldrig. Oh, just det beställde nyss hem en klänning på nellys så den kommer om två tre dagar, fin men väldigt enkel. :)

  

Av Mikaela - 6 december 2010 15:41

Kom hem från praktiken för ett ganska bra tag sen, var nere i gullspång en sväng med mamma och handlade med mig både godis &hyrde film., passar perfekt såhär på en kall måndag. Ska nu snart lägga mig i sängen nedbäddad i massa filtar och titta på Dear John, verkar vara en jätte mysig film. :) Ikväll blir det ung &bortskämd.

 

Väldigt bra film än sålänge, men när man har så mycket i huvudet redan innan..

     

Av Mikaela - 5 december 2010 16:44

Sitter här med datorn i knät och ska snart åka hem till jennifer &emil, hon har ju äntligen kommit hem efter fyra hela veckor. Försäljningen i folketshus gick faktiskt riktigt bra och sen har vi även fått en beställning på sjutton julpaket så det mesta av produkterna kommer ju gå åt, perfekt! :) Nej, nu hinner jag inte sitta här så mycket längre. Måste fixa mig lite och sen åka. Ha det fint!

  

Av Mikaela - 5 december 2010 00:31

Har nyss kommit hem och har precis krypit ner i sängen. Blev en mysig filmkväll hemma hos emil med alla. :) ska nu försöka sova dom få timmar som är kvar innan alarmet säger att det är dags att gå upp, imorgon blir det att sälja massor. ;)  

Av Mikaela - 4 december 2010 18:32

Ska försöka släppa allt negativa nu, det verkar som om det händer något ikväll iallafall. Filmkväll med massa härliga personer och sen kanske pontus kommer förbi och vi tar en sväng till stan och hittar på något. :) Imorgon ska jag, anna millan, Fair Trade Generation UF stå och sälja i folketshus, så vi får väl hoppas att försäljningen går bra. Sen hoppas jag att jennifer har kommit hem, även fast planet blev inställt. Fyra veckor har varit alldeles för lång tid, så nu får du komma hem hjärtat! :)

 

  

  

Av Mikaela - 4 december 2010 16:05

Vet inte när jag var såhär nere sist, allt känns så allmänt meninglöst &tråkigt. Ingenting är roligt längre, inte äns helgerna som man ser fram emot under veckan är roliga längre. Det händer ju ändå inget så vad ska man se fram emot? Nu sitter jag här med datorn i knät och tycker synd om mig själv, så roligt man kan ha det. Får väl hoppas att det händer något ikväll annars vet jag inte vad jag gör. Såhär får det inte fortsätta i vilket fall som helst.

 

Jennifer bästa vän, du behövs verkligen här hemma. Saknar dig något enormt mycket!

Fyra veckor är alldels för lång tid, känner mig överlycklig för att du kommer hem igen. Det har varit så mycket nu och jag kan verkligen prata med dig om allt, har varit jätte tomt utan dig. Behöver dig mer än någonsin, uppskattar verkligen att jag har dig som vän! :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards