Miiickaan

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 12 december 2010 16:35

Söndagar är ju till för att ta det lugnt och det är precis vad jag har gjort. Har ännu inte duschat eller klät på mig men får nog bli det snart. Lite senare ikväll kommer nog daniela &bullen hit, börjar bli lite som en traditon. :) Just nu försöker jag få upp ett nagellack men det går verkligen inte så börjar bli lite smått hysterisk. Men om man fortsätter försöka så går det nog snart, nu blir det duschen!

  

Av Mikaela - 12 december 2010 02:53

Blev ingen hemmakväll trots allt, emil &jennifer kom och hämtade mig sen robin. Var uppe där och tittade på film och sen kom putte förbi och vi åkte till mariestad en sväng, kom nyss hem och har precis krypit ner i sängen och ska när som helst sova. :)

  

Av Mikaela - 11 december 2010 19:21

Kom hem från syrran &jim för en stund sedan, gott med tårta &lussebullar. Nu ikväll blir det nog bara en hemmakväll, är på riktigt dåligt humör och lederna är som dom är vilket inte gör det bättre. Kortisonsprutorna måste verkligen hjälpa, för det här funkar inte längre. Om lederna inte hade varit såhär så hade jag inte suttit här hemma utan hade följt med ut så känns inte alls roligt. Nu ska jag gå ner och kika i skåpen om man kan hitta något gott att äta. :)

  

Av Mikaela - 11 december 2010 11:25

Har nyss vaknat och ligger här i sängen, hur skönt som helst att äntligen få sova tills man vaknar. Ska nu snart gå ner och äta en god frukost och efter det ska jag nog göra mig iordning, vid fyra nån gång ska vi hem till virre &jim eftersom jim fyller 28år idag. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske statt men beror på hur benen är ikväll. ;) Annars blir det något annat.

  

Av Mikaela - 11 december 2010 01:00

Idag har det hänt en hel del, först praktik som vanligt och efter det tog jag bussen direkt till mariestad. Tog en fika på lundstedts och väntade på att anna skulle sluta jobba och när hon hade gjort det så gick vi och köpte presentplast efter det åkte vi hem till henne och började fixa med paketen, tjugotre paket blev det tillslut.Känns verkligen hur bra som helst för ni har vi nästa inga varor kvar och när vi räknade på det så tror vi att vi har gått med vinst nu! Blev bjuden på god mat också som mårten &anna fixade så bra. ;) Efter det kom bullen och hämtade mig och vi åkte hem till honom och kollade på idol &hade det trevligt som vanligt. :) Nu ligger jag här i sängen och ska när som helst sova, men innan det måste jag fixa lite saker. Godnatt!

 

     

Av Mikaela - 9 december 2010 20:06

Fick paketet från nelly förut, klänningen är lite sådär men kan ju vara fin till sommaren. :)

 

     

Av Mikaela - 9 december 2010 17:53

Har nyss vaknat, somnade framför tven och sov i nästan tre timmar. ;) väldigt skönt måste jag säga. Förutom det så var det nog den roligaste dagen på praktiken idag, jag &rasmus skrattade för fullt åt både det ena och det andra. Bankomatkortet tog ju allt. Nu ska jag gå ner en sväng, kanske ta något att äta sen blir det att vänta på att allt bra på tven ska börja. paradise hotel måste man ju se. :)

 

Börjar hända lite saker nu, nästa vecka blir det sjukhuset två gånger. Blir både behandling och sen kortison sprutor i båda höfterna, är en aning livrädd eftersom dom vägrar att söva mig, men får bita ihop. Detta kanske gör att jag kan gå igen. :)

  

Av Mikaela - 8 december 2010 22:34

Kom hem för en stund sedan, blev mysigt julbak med daniela &jennifer. Knäck och pepparkakor fick det bli, visst knäcken blev alldeles för hård men mysigt hade vi med julmusik på, julstämning på hög nivå. :) sen blev det att äta framför bonde söker fru. Nu ligger jag här i sängen och ska snart sova, känner att huvudvärk är på gång så får somna snabbt. Imorgon är det ju egentligen praktik, men vet inte om jag kommer klara av det. Får försöka, kommer säkert gå dit i vilket fall. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards