Miiickaan

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mikaela - 28 augusti 2010 11:48

Vissa saker gör mig så irriterad eftersom det alltid ska vara lika dant, menmen det fixade sig som tur var till slut iallafall. :) annars kan jag lova att jag hade varit sur hela dagen på denna person. Ska nu snart göra mig iordning &sen vid tre kommer tommy och hämtar mig &daniela, sen blir det att gå runt lite i skövde och kika och vänta på att frida &carro kommer till skövde och sen vidare till ylvas lägenhet, fixa &göra oss iordning och sen väntas en kväll på matfestivalen. :)

  

Av Mikaela - 27 augusti 2010 21:27

Kom hem från skövde för en stund sen, var där med lollo, josefin &syrran. :) åt på en mysig resteurang &kikade på oskar, dock blev det väldigt kort eftersom bussen gick, men första låten iallafall. Krånglade till sig lite med skjutsen, men jag hade inte skrivit allt som jag trodde jag hade skrivit, men det löste sig iallafall. Bullen var snäll och skjutsade hem oss, tack så jätte mycket. :) Klockan är nu bara halv tio och jag är trött som om klockan vore tre på natten, så blir nog snart sova för min del. Har nyss tagit på mig mjukisbyxorna, jag bara älskar dom, helt underbara att strosa runt i. Love them! :)

  

Av Mikaela - 27 augusti 2010 12:39

Sitter i skolan, har egentligen slutat eller fått göra lektionen hemma men vi ska åka till matfestivalen en sväng efter skolan, men lollo &josse slutar inte förens tjugo över tre så vi väntar på dom. :) Ska bli riktigt kul att äta maten på matfestivalen eftersom man aldrig har åkt dit för att äta utan bara för att göra annat. (; Sen senare ska vi även lyssna på nerver minde yesterday, oskar! Efter det tar vi bussen till mariestad igen och daniel skjutsar hem oss, han kanske stannar hos mig en stund men vet inte riktigt än hur det blir men får se vad kvällen erbjuder. :)  

  

Av Mikaela - 26 augusti 2010 17:51

Ligger i sängen med datorn i knät och massa filtar, har frysit precis hela dan. Det är verkligen svinkallt i skolan, det borde verkligen inte få vara så. När dom lägger massa pengar på att bygga om över allt, kan dom väl också lägga pengar på värmen? Vi ska ju inte behöva sitta och skaka i klassrummen och verkligen inte få blåa läppar heller, dom måste verkligen göra något åt det för tänk när vintern kommer, då blir det ännu kallare. Aja, nog pratat om det.  Ska sova en stund nu snart har jag tänkt, att gå upp tidigt på morgonen är man verkligen inte van vid. ;)

  

  

Av Mikaela - 25 augusti 2010 17:45

Kom hem från skolan för en stund sedan, daniel hämtade mig efter det &så skjutsade vi hem syrran &daniela och sen vidare till vårdcentralen och nu sitter vi här. Vi ska snart ner till jennifer &emil och dricka kaffe. :) sen vet jag inte vad som händer. Fångarna på fortet ikväll!

  

Av Mikaela - 24 augusti 2010 20:03

Fångarna på fortet har redan börjat så ska när som helst gå ner och göra iordning en stor skål med glass och kolla på det, tycker man förtjänar nu efter första dagen i skolan. :) Det var riktigt kul att träffa alla igen men att se schemat var ju än chock, det är verkligen fullproppat med lektioner, det går inte äns att trycka dit något mer. Menmen, det är bara att bita ihop &ta det som det kommer. :)  

  

Av Mikaela - 24 augusti 2010 15:00

Sitter i skolan, känns inte lika roligt att börja som jag trodde att det skulle bli. Menmen, det är sista året &det är bara att ligga i och satsa på bra betyg. Efter skolan ska jag &sara till ströget och fika. Sen efter det ska jag hem till daniel en stund, mysigt. :)  Schemat ser inte alls roligt ut, har ingen sovmorgon och slutar sent alla dagar förutom fredagar, men så kan det ju bli. Nu fortsätter lektionen...

  

Av Mikaela - 23 augusti 2010 22:06

Ska nu snart krypa ner i sängen och sova, på något konstigt sätt är det alltid svårt att sova dagen innan skolan börjar igen men får hoppas man lyckas somna nån gång inatt iallafall. :) Funderar på att sätta på någon film så man blir trött. Har även rustat mig med werthers orginal kola, så mycket bättre än så kan det ju inte bli. Lägger upp en bild på hur håret blev, men bilden är inte riktig rättvis mot hur det är i verkligheten, är lite mörkare i vanliga fall men står rakt under taklampan på bilden. (;

 

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards