Miiickaan

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mikaela - 23 augusti 2010 19:27

Sitter här med hårfärg i håret, hoppas det blir bra. :) Jennifer var snäll och hjälpte mig men vi är båda två lika osäkra på att slinga hår, så vi vet inte hur det kommer att bli menmen, kan inte bli mer än fel iallafall. Kommer nog inte träffa daniel ikväll, klockan bara går och går men får träffas i veckan istället efter skolan, mysigt. :)

 

Uppdaterar lite, håret blev bra &jag tycker det blev ljusare. :) även dom här hemma säger att det inte syns någon skillnad men så säger dom alltid. För mig känns det iallafall bättre, tack så mycket hjärtat för hjälpen. :)

  

Av Mikaela - 23 augusti 2010 14:41

Sista dagen av sommarlov överhuvetaget, känns lite konstigt men känns skönt att skolan börjar igen, längtar faktiskt. :) är nog knäpp som säger så men tycker det ska bli skönt att dom vanliga rutinerna kommer tillbaka. Än så länge så har jag bara tagit det lugnt och inte gjort mycket alls, ätit frukost tv &dator. Men ska väl snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, ikväll kanske jag ska träffa Daniel men vet inte riktigt hur det blir, får se vad som händer och sker. :) 

   


Av Mikaela - 22 augusti 2010 17:35

Har nyss varit ute och övningskört med pappa, gick riktigt bra idag men är ju oherhört långt ifrån färdig men går bättre &bättre. :) vi ska nog snart gå teorikursen också men känns en aning tidigt för planerar inte att skaffa körkort på ett halv år. Är så himla sugen på godis, pizza, allt som är fett vill jag ha! Imorgon är det sista dagen på sista sommarlovet någonsin och den kommer spenderas med daniel. :) Vill även slinga håret men får se hur det blir med det, kommer nog iallafall unna mig en 16minuters solarium eftersom han bor mitt emot så är det ju perfekt att smita över dit en snabbis. :)

  

Av Mikaela - 22 augusti 2010 11:17

Vi kom allt iväg igår ändå &det blev en toppen kväll med tjejerna. :) hade kameran med mig men tog jag några kort nej så har inga bilder. Menmen, idag blir det en väldigt lugn dag. Kanske ska ner till daniela sen och fira henne lite idag eftersom det är idag hon fyller. :) annars kommer jag nog bara kolla på film &annat.

  

Av Mikaela - 21 augusti 2010 16:37

Har fortfarande inte varken duschat eller tagit på mig kläder, men det är en jobbig dag idag med mycket värk.. Väntar på att brufenen ska hjälpa så jag kan ta en varm dusch. Ikväll hade vi tänkt åka till karlskoga/kristinehamn för att gå ut på krogen och fira daniela som blir 18år imorgon. :) Men vi lyckas inte fixa skjuts dit så det lutar mot att vi får stanna hemma, känns lagomt surt..

  

Av Mikaela - 21 augusti 2010 02:13

Har nyss kommit hem, ligger nu i sängen och ska när som helst sova. :) blev en hel dag på örebro, hittade lite allt möjligt. Ett par byxor, två tröjor, smycken &smink. Kanske visar imorgon. När jag väl kom hem blev det snabbt sminka om sig och sen ner till jennifer och emil, lagade tacopaj &pratade. Sen kom även dom andra, trevligt. :)

  

Av Mikaela - 20 augusti 2010 11:49

Nu snart blir en en tripp till örebro med pappa &syrran. Ska försöka hitta lite kläder till skolan &något till imorgon. :) men köper nog inte allt för mycket, bättre att vänta till höstens kläder kommer &när vi åker till stockholm. Ikväll blir det mys med daniela &jennifer, laga tacopaj &kolla på film. Sen även chips &dipp, så nu blir det en riktig tjock kväll, men det får man faktiskt nu när skolan börjar snart igen. :)

     

Av Mikaela - 19 augusti 2010 15:35

Känner mig jätte seg idag, kan inte riktigt vakna helt. Vill egentligen sova bort hela dagen men det kan man ju inte göra. Skulle egentligen ha take care of youre self dag med daniela &jennifer men vet inte hur det blir för har ingen skjuts och sen har jag ju lånat ut fritidskortet som jag skulle hämtat igår men aldrig gjorde så kan ju inte åka på det heller.. Sen ikväll ville daniel hitta på något och då måste jag ju också ha kortet ifall jag ska ta på mig någonstans, så jag sitter mer eller mindre fast. ;)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards